Colosseumklinikken Medisinske Senter

Sørkedalsveien 10C 0369 Oslo

Siste vurderinger av Colosseumklinikken Medisinske Senter

Trygg og god behandling

Lege: Andreas Edenberg Skrevet

Kom inn rimelig skremt etter en dårlig opplevelse fra før,men synes jeg ble møtt av en flott lege i spesialisering innen gastromedesin.

Rolig, trygg og kunnskapsrik

Lege: Svend Aakhus Skrevet

Han hadde god tid, var godt forberedt, utførte mange undersøkelser og virket betryggende i sine uttalelser. En trygg og god spesialist. Virket interessert i det jeg lurte på og fortalte.

Flink, effektiv og empatisk

Lege: Georg Krohn-Hansen Skrevet

Fikk rask hjelp og ble tatt seriøst. Han var effektiv og hele tiden opptatt av at det skulle gå bra med meg under undersøkelsen. Fikk god oppfølging i ettertid.

Kunnskapsrik, trygg og han hadde god tid

Lege: Svend Aakhus Skrevet

Jeg var hos kardiolog Svend Aakhus etter henvisning fra Rikshospitalet og opplevde han som en meget kunnskapsrik spesialist med god tid til å forklare og svare på spørsmål. Jeg hadde en veldig god opplevelse hvor jeg opplevde at han så meg som pasient, mine behov og mine spørsmål. I tillegg var han veldig vennlig og imøtekommende, vi hadde en fin dialog og han tok seg god tid med undersøkelsen og opplevelsen var veldig positiv for meg som pasient.

Null empati!

Lege: Georg Krohn-Hansen Skrevet

Jeg jobber innen helse selv og vet hvordan man skal oppføre seg mot en pasient. Dessverre har Georg null empati. Han kjeftet på meg under en smertefull behandling han utførte. Jeg har nå fått skrekk, noe jeg ikke har hatt før.