Oslo Hudlegesenter

Wergelandsveien 1-3 0167 Oslo

Siste vurderinger av Oslo Hudlegesenter

Kunnskspsrik, lyttende, ærlig og varm

Lege: Martin Enger Skrevet

Martin Enger er en av de beste legene jeg har vært borti. Så ærlig, varm, lyttende, kunnskapsrik, forståelsesfull og morsom.

Engasjert, kunnskapsrik, bra service

Lege: Martin Enger Skrevet

Gikk til han pga hårtap, fikk god informasjon om behandling og ulike alternative behandlinger. Han er engasjert og lar deg forklare din situasjon og kommer med gode råd og informasjon.

Beste hudlegen i Oslo

Lege: Kjetil Guldbakke Skrevet

Fikk for mange år siden problemer med rosacea og deretter kviser. Har vært pasient siden 2013 og føler at jeg får den beste hjelpen. Er super fornøyd med resultatene og Kjetil. Han er veldig kunnskapsrik og går alltid igjennom historikken. Tar problemene på alvor!

Av og til vanskelig å få time på kort varsel men jeg venter gjerne når jeg vet jeg får så god service som jeg får.

Utrolig hyggelig, respektfull, kunnskapsrik

Lege: Martin Enger Skrevet

Hyggeligste legen jeg har møtt ,energi rik og lar deg forklare din situasjon. Tar problemet seriøst og kommer med løsninger, ingen stress med tid, følte meg godt ivaretatt av alle ansatte, spesielt Martin. Håper han fortsetter slik.

Dyktig og imøtekommende lege

Lege: Kjetil Guldbakke Skrevet

Dette er en veldig dyktig og imøtekommende hudlege. Jeg trengte hjelp til behandling av akne, og har lenge kvidd meg for å ta opp problemet da jeg tidligere har opplevd å ikke bli tatt på alvor. Denne legen tok problemet på alvor fra første sekund og jeg fikk kjempegod hjelp. Jeg vil spesielt trekke frem de gode forklaringene av både mulige behandlingsalternativer og valgt behandlingsopplegg. Det koster litt mer, men for meg var det absolutt verdt pengene. Anbefales!