Oslo Hudlegesenter

Tlf: 22 03 21 00 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Oslo Hudlegesenter

Trygg og utrolig hjelpsom

Lege: Martin Enger Skrevet

Veldig kunnskapsrik, rolig og behagelig.

Føler man blir lyttet til og får den hjelpen/ informasjonen som er nødvendig. Anbefales!

Fantastisk lege!

Lege: Martin Enger Skrevet

Ble ikke tatt alvorlig av fastlegen og bestilte derfor time hos Enger. Kunne ikke vært mer fornøyd med mitt besøk. Han er både humoristisk og utstråler et genuin interesse for hvordan jeg hadde det og faglig kompetanse. Anbefales på det varmeste!

Tillit og kompetanse

Lege: Martin Enger Skrevet

Jeg fikk raskt og effektivt en time med min 11 år gamle datter. Ingen unødvendige timer hos fastlege - rett på problemstillingen og ingen tap av tid.

Viktigst var at han fikk min datter til å føle seg trygg og samtidig gitt god behandling.

Han gav et meget godt inntrykk på kort tid og med en slik fagentusiasme at selv far fikk tatt tak i noe.

Anbefales.

Trygg, kunnskapsrik.

Lege: Martin Enger Skrevet

Var hos Enger i dag, fikk fjernet en føflekk som hadde forandret seg litt. Jeg var så innmari nervøs, men han var så rolig, trygg. Fortalte meg om hva vi skulle gjøre for å fjerne samt hva som skjer vidre.

Meget dyktig og faglig interessert

Lege: Martin Enger Skrevet

Meget dyktig hudlege som tar pasienten på alvor og som er faglig interessert. God veiledning underveis og ønsker å sette riktig diagnose. Anbefales.