Oslo Hudlegesenter

Wergelandsveien 1 0167 Oslo

Siste vurderinger av Oslo Hudlegesenter

Veldig bra service og acne-huden min ble så fin etter 3 måneder

Lege: Ellen Margrethe Slevolden Skrevet

Knallfornøyd med Ellen. tok seg tid til meg, ba også om en second opinion av en kollega og hun ga meg en salve som het Zalna - har brukt den i 3 måneder og har aldri hatt så fin hud!! Anbefales om du sliter med kviser slik jeg gjorte :)

Flink hudlege

Lege: Ellen Margrethe Slevolden Skrevet

Var hos hudlegen for å sjekke en føflekk jeg synes så rar ut. Ble betrygget at den var helt ufarlig. En bekymring mindre.. :)

Beste hudlegen i Oslo

Lege: Kjetil Guldbakke Skrevet

Er utrolig fornøyd med all behandling jeg har fått hos Kjetil Guldbakke. Han har ett godt svar på alt og er veldig profesjonell og behagelig. Anbefales

Veldig kompetent!

Lege: Kjetil Guldbakke Skrevet

Opplevde å bli tatt på alvor, grundige forklaring, samt at han fant løsninger som faktisk virket. Har anbefalt han til venner.

En topp lege!

Lege: Kjetil Guldbakke Skrevet

Fikk time raskt. Kjetil Guldberg var veldig informativ. Tegnet, laget skisser, fortalte eksakt hva laserbehandling gikk ut på. Når jeg gikk fra legekontoret satt jeg ikke igjen med spørsmål, som man ofte gjør når man har vært hos lege.
Dessuten hyggelig backoffice, som først ikke hadde ledig time, men skulle ringe om det ble noe ledig raskt! De ringte med en gang det ble ledig, dagen etter!
Alt i alt, fantastisk lege, og hyggelig kontor. Mitt første besøk, jeg kommer igjen!