Oslo Hudlegesenter

Telefonnummer22 03 21 0022 03 21 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Wergelandsveien 1 0167 Oslo

Siste vurderinger av Oslo Hudlegesenter

Dyktig og imøtekommende lege

Lege: Kjetil Guldbakke Skrevet

Dette er en veldig dyktig og imøtekommende hudlege. Jeg trengte hjelp til behandling av akne, og har lenge kvidd meg for å ta opp problemet da jeg tidligere har opplevd å ikke bli tatt på alvor. Denne legen tok problemet på alvor fra første sekund og jeg fikk kjempegod hjelp. Jeg vil spesielt trekke frem de gode forklaringene av både mulige behandlingsalternativer og valgt behandlingsopplegg. Det koster litt mer, men for meg var det absolutt verdt pengene. Anbefales!

En veldig dyktig lege

Lege: Kjetil Guldbakke Skrevet

Han er en dyktig og hyggelig lege som tar seg god tid. Lett å prate. Spør alltid om det går bra. Han er grunnen til jeg kommer tilbake flere ganger.

Behagelig og kunnskapsrik

Lege: Kjetil Guldbakke Skrevet

Fantastisk dyktig lege. Tar seg god tid, og er oppriktig interessert. Følger til og med opp temaer fra tidligere konsultasjoner, selv om temaet ikke var utgangspunkt for denne timebestillingen. Det er det sjelden leger tar seg tid til. Forklarer og tegner på ark, er nøye. Følte meg sett og tatt på alvor. Anbefales!

Trygg og utrolig hjelpsom

Lege: Martin Enger Skrevet

Veldig kunnskapsrik, rolig og behagelig.

Føler man blir lyttet til og får den hjelpen/ informasjonen som er nødvendig. Anbefales!

Fantastisk lege!

Lege: Martin Enger Skrevet

Ble ikke tatt alvorlig av fastlegen og bestilte derfor time hos Enger. Kunne ikke vært mer fornøyd med mitt besøk. Han er både humoristisk og utstråler et genuin interesse for hvordan jeg hadde det og faglig kompetanse. Anbefales på det varmeste!