Oslo Hudlegesenter

Wergelandsveien 1 0167 Oslo
Tlf: 22 03 21 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Oslo Hudlegesenter

Meget dyktig og faglig interessert

Lege: Martin Enger Skrevet

Meget dyktig hudlege som tar pasienten på alvor og som er faglig interessert. God veiledning underveis og ønsker å sette riktig diagnose. Anbefales.

Beste legen jeg har hatt

Lege: Kjetil Guldbakke Skrevet

Kjetil er en utrolig dyktig lege. Jeg dro til han pga anbefalinger av andre som tidligere hadde besøkt han, og det var en veldig god opplevelse; jeg følte at han FAKTISK BRYDDE seg om problemene mine. Det er noe leger sjeldent gjør for tiden. Kjetil er blant de få legene i Norge som gir kvalitet (han gir RIKTIG, men også utfyllende informasjon om sykdommer/medisiner/...). Utdanningsbakgrunnen sier vel sitt.

Veldig bra service og acne-huden min ble så fin etter 3 måneder

Lege: Ellen Margrethe Slevolden Skrevet

Knallfornøyd med Ellen. tok seg tid til meg, ba også om en second opinion av en kollega og hun ga meg en salve som het Zalna - har brukt den i 3 måneder og har aldri hatt så fin hud!! Anbefales om du sliter med kviser slik jeg gjorte :)

Flink hudlege

Lege: Ellen Margrethe Slevolden Skrevet

Var hos hudlegen for å sjekke en føflekk jeg synes så rar ut. Ble betrygget at den var helt ufarlig. En bekymring mindre.. :)

Beste hudlegen i Oslo

Lege: Kjetil Guldbakke Skrevet

Er utrolig fornøyd med all behandling jeg har fått hos Kjetil Guldbakke. Han har ett godt svar på alt og er veldig profesjonell og behagelig. Anbefales

Veldig kompetent!

Lege: Kjetil Guldbakke Skrevet

Opplevde å bli tatt på alvor, grundige forklaring, samt at han fant løsninger som faktisk virket. Har anbefalt han til venner.

En topp lege!

Lege: Kjetil Guldbakke Skrevet

Fikk time raskt. Kjetil Guldberg var veldig informativ. Tegnet, laget skisser, fortalte eksakt hva laserbehandling gikk ut på. Når jeg gikk fra legekontoret satt jeg ikke igjen med spørsmål, som man ofte gjør når man har vært hos lege.
Dessuten hyggelig backoffice, som først ikke hadde ledig time, men skulle ringe om det ble noe ledig raskt! De ringte med en gang det ble ledig, dagen etter!
Alt i alt, fantastisk lege, og hyggelig kontor. Mitt første besøk, jeg kommer igjen!

Dårlig Service - kun ute etter å tjene penger

Lege: Kjetil Guldbakke Skrevet

- Ikke mulig å få kontakt med lege for spørsmål og oppfølging. Hadde ved flere anledninger spørsmål om behandling og medisinering. Fikk ikk snakke med hudlege, men kun dårlige og lite hyggelige svar fra de i kassen.
- De i kassen er svært lite serviceinnstilte og hjelpsomme, og de kan aldri svare på spørsmål. De ber deg ringe tilbake. En dag ba de meg ringe tilbake tre ganger til gitte tidspunkt, men det ble bare tull. Enten var personen borte ellers så hadde de ikke snakket med legen.
- betaler ekstra for resept og alt av dokumenter, da min resept
- betaler full pris for time hvis du avbestiller for sent
- her får man ingen ekstra service eller oppfølgerne for veldig dyr behandling. Hadde med glede betalt dyre summer for litt bedre service og hjelp enn dette. Noe jeg forventer av en privatklinikk.

Ellen Slevolden

Lege: Ellen Margrethe Slevolden Skrevet

Har forsøkt å få snakke med legen etter operasjonen.
Dette er en privat klinikk hvor man betaler for dyr behandling,
At ikke legen tar seg tid til å snakke med pasientene etter et
inngrep er dårlig service.
Her er det "samlebånd" mentalitet.Ønsker du en lege som bryr seg,
styr unna denne klinikken.