Oslo Hudlegesenter

Telefonnummer22 03 21 0022 03 21 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Wergelandsveien 1 0167 Oslo

Siste vurderinger av Oslo Hudlegesenter

Beste hudlegen i Oslo

Lege: Kjetil Guldbakke Skrevet

Fikk for mange år siden problemer med rosacea og deretter kviser. Har vært pasient siden 2013 og føler at jeg får den beste hjelpen. Er super fornøyd med resultatene og Kjetil. Han er veldig kunnskapsrik og går alltid igjennom historikken. Tar problemene på alvor!

Av og til vanskelig å få time på kort varsel men jeg venter gjerne når jeg vet jeg får så god service som jeg får.

Utrolig hyggelig, respektfull, kunnskapsrik

Lege: Martin Enger Skrevet

Hyggeligste legen jeg har møtt ,energi rik og lar deg forklare din situasjon. Tar problemet seriøst og kommer med løsninger, ingen stress med tid, følte meg godt ivaretatt av alle ansatte, spesielt Martin. Håper han fortsetter slik.

Hudlege som jeg kan anbefale på det sterkeste

Lege: Martin Enger Skrevet

Dyktig og kunnskapsrik hudlege. Vet hva som er viktig for pasienten og jeg føler meg utrolig godt ivaretatt. Har vært hos han tre ganger i løpet av to år, og har aldri sett tilbake. Enger er også vennlig og kan slå inn en humoristisk tone, noe jeg liker godt :)
Skal du for første gang til privat hudlege, ville jeg rett blikket mot Oslo Hudlegesenter. Dette er et godt startsted, og jeg kan med sannsynlighet si at du blir fornøyd.

Dyktig og imøtekommende lege

Lege: Kjetil Guldbakke Skrevet

Dette er en veldig dyktig og imøtekommende hudlege. Jeg trengte hjelp til behandling av akne, og har lenge kvidd meg for å ta opp problemet da jeg tidligere har opplevd å ikke bli tatt på alvor. Denne legen tok problemet på alvor fra første sekund og jeg fikk kjempegod hjelp. Jeg vil spesielt trekke frem de gode forklaringene av både mulige behandlingsalternativer og valgt behandlingsopplegg. Det koster litt mer, men for meg var det absolutt verdt pengene. Anbefales!

En veldig dyktig lege

Lege: Kjetil Guldbakke Skrevet

Han er en dyktig og hyggelig lege som tar seg god tid. Lett å prate. Spør alltid om det går bra. Han er grunnen til jeg kommer tilbake flere ganger.