Oslo Hudlegesenter

Wergelandsveien 1 0167 Oslo

Siste vurderinger av Oslo Hudlegesenter

Beste legen jeg har hatt

Lege: Kjetil Guldbakke Skrevet

Kjetil er en utrolig dyktig lege. Jeg dro til han pga anbefalinger av andre som tidligere hadde besøkt han, og det var en veldig god opplevelse; jeg følte at han FAKTISK BRYDDE seg om problemene mine. Det er noe leger sjeldent gjør for tiden. Kjetil er blant de få legene i Norge som gir kvalitet (han gir RIKTIG, men også utfyllende informasjon om sykdommer/medisiner/...). Utdanningsbakgrunnen sier vel sitt.

Veldig bra service og acne-huden min ble så fin etter 3 måneder

Lege: Ellen Margrethe Slevolden Skrevet

Knallfornøyd med Ellen. tok seg tid til meg, ba også om en second opinion av en kollega og hun ga meg en salve som het Zalna - har brukt den i 3 måneder og har aldri hatt så fin hud!! Anbefales om du sliter med kviser slik jeg gjorte :)

Flink hudlege

Lege: Ellen Margrethe Slevolden Skrevet

Var hos hudlegen for å sjekke en føflekk jeg synes så rar ut. Ble betrygget at den var helt ufarlig. En bekymring mindre.. :)

Beste hudlegen i Oslo

Lege: Kjetil Guldbakke Skrevet

Er utrolig fornøyd med all behandling jeg har fått hos Kjetil Guldbakke. Han har ett godt svar på alt og er veldig profesjonell og behagelig. Anbefales

Veldig kompetent!

Lege: Kjetil Guldbakke Skrevet

Opplevde å bli tatt på alvor, grundige forklaring, samt at han fant løsninger som faktisk virket. Har anbefalt han til venner.