Oslo Hudlegesenter

Wergelandsveien 1 0167 Oslo

Siste vurderinger av Oslo Hudlegesenter

Reddet huden min

Lege: Kjetil Guldbakke Skrevet

Etter mange år med svært ulikartede problemer (vekselvis kviser, vonde kuler, milier, sprengte blodkar, flassende, tørr og sår hud) og flere besøk hos ulike leger, ble jeg raskt diagnostisert med rosacea av Dr. Guldbakke. Dette er over 5 år siden, og jeg har en helt annen hud i dag.

Det er tåpelig at klinikken tar 200 kr for å skrive ut en resept, og (hvertfall per 2017) ikke hadde elektronisk resept. Men Dr Gullbakke går ut av sin vei for at dette skal volde så få problemer som mulig, og skriver gjerne ut resept på mange kremer, slik at du er dekket for et par år og ikke trenger å komme tilbake.

Kunnskapsrik og dyktig

Lege: Martin Enger Skrevet

En meget hyggelig, kunnskapsrik og dyktig lege. Forklarer nøye, tar seg god tid og hadde godt humør. Hjalp til med behandling av annen sykdom en den jeg i utgangspunktet var der for å behandle.

Anbefales!

Imøtekommende og kunnskapsrik!

For en dyktig hudlege!
Forklarer grundig og viser tydelig god kunnskap i feltet sitt. Lytter og tar seg god tid! Anbefales!

Kjetil er bare konge

Lege: Kjetil Guldbakke Skrevet

God informasjon, dyktig og en omtenksom kar - Jeg tok IPL i 2 omganger i juli og august 2019 - Er så fornøyd med resultatet!!

Fantastisk, flink hudlege

Lege: Martin Enger Skrevet

Virker kunnskaprik og møter mine spørsmål med grundige og gode forklaringer. Tar seg god tid til å lytte og virker som han bryr seg om pasienten sin. Han er veldig empatisk, varm, og beroligende lege . Var veldig lett å fortelle ham om mine problemer ,jeg følte meg trygg. Anbefales.