Oslo Hudlegesenter

Wergelandsveien 1-3 0167 Oslo

Siste vurderinger av Oslo Hudlegesenter

Kunnskapsrik, hyggelig og hjelpsom

Lege: Martin Enger Skrevet

Jeg var hos Martin fordi jeg hadde problemer med akne . Jeg har hatt dette problemet i mange år og han visste veldig godt hvilken behandling som passer mitt problem med akne. Han er veldig flink til å finne den beste behandlingen og produktene som passer til enhvers hud. Martin forklarer ting grundig, er til å stole på, lytter og tar opp med pasienter både ulemper og fordeler med behandlingen.

Jeg anbefaler Martin sterkt!

Hud-Gud

Lege: Martin Enger Skrevet

Martin er en hud-gud! Den desidert dyktigste og mest kunnskapsrike hudlegen jeg har vært hos. Anbefales på det sterkeste.

Omsorg

Lege: Martin Enger Skrevet

Den aller beste, klok, kunnskapsrik og utrolig god. Mine anbefalinger til alle som trenger hudlegens vurdering og behandling. Ingen over og ingen ved siden av🫶

Svært kunnskapsrik og empatisk

Lege: Martin Enger Skrevet

Jeg fikk utrolig god hjelp hos Martin Enger. Jeg har svært lenge hatt utfordringer i forbindelse med store porer og uren hud, og fikk endelig en behandling som jeg har troen på. Jeg fikk grundig forklaring av veien videre, og opplevde at mine synspunkt ble lyttet til og tatt hensyn til. Anbefaler Martin Enger på det sterkeste!

Kostbar gratis kunnskap

Lege: Merete Lorentzen Skrevet

Dårlig kommunikasjon. Dro til Oslo Hudlegesenter for å lære og få svar på spørsmålene mine, men endte opp med læringsutbytte jeg kunne fått fra et Google søk. Unødvendig og kostbar bruk av tid. For 5400,-/timen forventet jeg mer.

Må ikke forveksles med resten av senteret som fremstår ryddig og profesjonelt + at de har en helt fantastisk resepsjonist.