Oslo Hudlegesenter

Wergelandsveien 1-3 0167 Oslo

Siste vurderinger av Oslo Hudlegesenter

Fantastisk lege

Lege: Martin Enger Skrevet

Dyktig, kunnskapsrik, tar seg god tid men er samtidig effektiv, og ikke minst, han er veldig hyggelig og han lytter til pasienten. Tror ikke jeg har møtt en bedre lege enn han.
Anbefales på det varmeste.

Svært kompetent

Lege: Kjetil Guldbakke Skrevet

Slet med utslett over lange perioder. Fikk mye ulike medisiner fra fastlege. En konsultasjon med Guldbakke og ble satt på riktig medisin. Flere år med plager løst etter en konsultasjon med hudspesialist Guldbakke. Effektiv og sympatisk.

Flink hudlege - den beste

Lege: Kjetil Guldbakke Skrevet

Jeg har vært hos han flere ganger, siste gang mars 2021.
Jeg har vært hos mange hudleger. men Guldbakke er den jeg har følt meg mest ivaretatt hos. Fikk laserbehandling for pigmentflekker, og resultatet er blitt veldig bra. Har også hatt med barnebarnet mitt til Guldbakke. Har vært der to ganger, fått behandling for anker, med bra resultat,

Norges dyktigste lege?

Lege: Martin Enger Skrevet

Dr. Martin Enger er en svært kunnskapsrik lege, og et fantastisk medmenneske. Dersom du har et problem ingen andre leger klarer å hjelpe deg med, er Dr. Enger riktig lege til å løse gåten! Han besitter en enorm kunnskap, og er også svært pedagogisk, slik at man som pasient alltid forstår. Dr. Enger ser pasienten han har foran seg, lytter, og fremstår virkelig interessert i å hjelpe pasientene sine. Jeg gir mine varmeste anbefalinger.

Fantastisk totalpakke

Lege: Martin Enger Skrevet

Effektivitet ser ut til å være noe som går igjen i tilbakemeldingene, og jeg forstår godt hvorfor. Dro til Martin med ett problem og endte med å løse ytterligere to! Martin er en lege med en enorm kunnskapsbank. I tillegg er han entusiastisk som få og veldig sympatisk. Kan anbefale alle å dra til Martin!