Bekkestua Hudklinikk

Gamle Ringeriksvei 34 1357 Bekkestua

Siste vurderinger av Bekkestua Hudklinikk

Effektiv

Lege: Anne Klemeyer Skrevet

Ble henvist til Bekkestua Hudklinikk for vurdering av hudforandringer. Ble møtt av hyggelige helsesekretærer, og en svært effektiv lege. Ble undersøkt raskt og ble behandlet umiddelbart. Hudforandringene viste seg å være basalcellekreft (basaliom), og ble behandlet med skraping, krem og fotodynamisk behandling.
Behandlingen kan til dels beskrives som smertefull, men god informasjon av lege og oppfølging av helsepersonell underveis gjorde det hele til en god opplevelse.
Svært fornøyd med effektiviteten og behandlingen jeg fikk.

Grundig og kunnskapsrik hudlege

Lege: Anne Klemeyer Skrevet

Dr Klemeyer og hennes team jobber grundig og effektivt. Et sammensveiset team med stor kunnskap og profesjonell pasientbehandling med glimt i øyet. Godt å bli behandlet av en hudlege med lang erfaring og som har erfart bredden av hudskader som følge av solen.

Uforberedt og røff lege

Lege: Anne Klemeyer Skrevet

Var hos denne legen med min sønn på 16 år med acneproblematikk og vorter. Følte ikke vi fikk god veiledning og behandling. Det fremstår ikke som om legen hadde noe plan med behandlingen eller leste seg opp på journal fra forrige behandling.

Uprofesjonell og uvennlig hudlege

Lege: Anne Klemeyer Skrevet

Jeg hadde først en konsultasjon med denne legen hvor jeg satt lenge og ventet utenfor på min time. Selve konsultasjonen varte knapt 5 min, og jeg ble dyttet ut av kontoret før alle mine spørsmål var besvart. Neste konsultasjon var jeg 5 min forsinket pga jeg havnet bak en bilulykke. Jeg forsøkte å ringe og varsle forsinkelsen, men legekontoret besvarte ikke tlf. Jeg kom til legekontoret og beklaget forsinkelsen, og møtte en irritert lege som sa at jeg ikke kunne behandles grunnet forsinkelsen. «Du får faktura for å ikke ha møtt opp, jeg har ikke tid til å vente på mine pasienter», snerret hun og gikk rett forbi meg mens jeg fortsatt beklaget situasjonen. Ironisk at forsinkelsen hun selv hadde forårsaket var ok men min forsinkelse gav gebyr. Svært uprofesjonell og uhøflig holdning, jeg ville ikke anbefalt denne legen til andre.

Arrogant og lite lyttende

Lege: Anne Klemeyer Skrevet

Flere måneders ventetid på konsultasjon for min datter som varte i 5 minutter. Henvist for sjekk av føflekk. Følte våre bekymringer ble bagatellisert og avvist, og at vi ønsket behandling kun av kosmetiske grunner. Fikk inntrykk av at forebygging var det eneste viktige for å unngå evt. føflekkreft hos barn i vår tid. Jeg kommer etter dette til å fortsette med faktor 50, sjekke mine barns føflekker jevnlig, OG velge en annen spesialist når fastlegen ønsker å henvise.