Anne Klemeyer

Gamle Ringeriksvei 34 1318 Bekkestua

Siste vurderinger av Anne Klemeyer

Fraråder denne hudlegen

Klinikk: Bekkestua Hudklinikk Skrevet

Klemeyer fremstår som arrogant og uinteressert. Jeg forklarte hvordan jeg hadde fått et sår, og da konstaterte hun at det trodde hun ikke på. For meg som vet hva som er tilfelle, har det liten hensikt å gå til en lege som behandler en pasient så respektløst, når det finnes andre hudleger i Bærum og Oslo.

Ekstremt bra!

Klinikk: Bekkestua Hudklinikk Skrevet

En av de beste legene jeg har besøkt. Strukturert og flink i forklaringene sine, skal så absolutt anbefales videre!

Fraråder å bruke denne hudlegen

Klinikk: Bekkestua Hudklinikk Skrevet

Klemeyer virker arrogant. Hun så ikke på meg og ville ha meg ut av kontoret så raskt som mulig. Hun hørte ikke etter mens jeg fortalte om forhistorie og symptomer. Da jeg senere fikk lese hennes journalbeskrivelse hos fastlegen, var det flere feil enn korrekt notert opplysninger. Hun fulgte ikke vanlige kriterier for diagnostisering av sykdommen, så er hun egentlig oppdatert? Hun konstaterte at jeg ikke har en sykdom Rikshospitalet kort tid etter slo fast at jeg har.
Da jeg ringte om akutte plager som endret medisinering ville ha avhjulpet, ble jeg bedt om å fortsette den tidligere anviste medisineringen og komme tilbake om tre måneder. Med en sykdom som var nesten uutholdelig å leve med uten tilstrekkelig medisinering, var det godt det finnes andre hudleger.

Meget dyktig med høy kompetanse.

Klinikk: Bekkestua Hudklinikk Skrevet

En profesjonell hudklinikk med virkelig hyggelig og imøtekomme mennesker, lege Anne Klemeyer løste både mitt og min sønn sitt hudproblem. Vi var hos Klemeyer ved en senere anledning og fikk sjekket føflekker og ble møtt med samme profesjonalitet .
Denne hudklinikken er et forbilde for andre klinikker.

Tusen takk Bekkestua Hudklinikk for en fantastisk god og betryggende behandling .

Verste opplevelsen jeg har hatt hos en lege.

Klinikk: Bekkestua Hudklinikk Skrevet

Virker arrogant og uinteressert. Til tider direkte frekk. Ignorerte meg når jeg prøvde å forklare hvor vonde plagene mine var. Virket mest interessert i å få meg fortest mulig ut av kontoret. Jeg gikk derifra med like mange ubesvarte spørsmål som jeg hadde da jeg gikk inn.