Anne Klemeyer

Gamle Ringeriksvei 34 1318 Bekkestua

Siste vurderinger av Anne Klemeyer

Ikke min beste lege

Klinikk: Bekkestua Hudklinikk Skrevet

Lege utførte fjerning av vorter, gikk altfor dypt. og behandlet områder uforsiktig. Flere dype sår etter at hun var ferdig
Var irritert og sur....
I tillegg glemte de min rekvisisjon så jeg ventet i 8 uker før jeg tok kontakt for å forhøre om de hadde rekvisisjonen ... noe de hadde.. men "GLEMT"

Bra, men tidsoptimist

Klinikk: Bekkestua Hudklinikk Skrevet

Legen er hyggelig og virker grundig. Det samme gjelder resten av teamet hennes. Eneste jeg har å trekke i inntrykket er at hun er tidsoptimist. Det er alltid ventetid og noen ganger veldig lang ventetid. Nå tenker jeg ikke på for å få time, men når man møter opp til time. Jeg har forståelse for at ting inntreffer som fører til forsinkelser på et legekontor, men ikke at det alltid gjør det. Et par ganger hadde jeg time tidlig på morgenen, som første pasient, likevel var det forsinkelser. Jeg tror dr. Klemeyer rett og slett er en tidsoptimist som tror hun kan rekke alt på oppsatt tid. Det gjør hun ikke, og setter ikke av nok tid til å unngå forsinkelser. MEN for all del: Hun er flott menneske og en grundig lege !

Kompetent lege

Klinikk: Bekkestua Hudklinikk Skrevet

Anne Klemeyer er en dyktig og kompetent lege. Hun er effektiv, men gir samtidig god informasjon. Fikk et svært godt inntrykk av både henne og resten av de ansatte.

Arrogant lege

Klinikk: Bekkestua Hudklinikk Skrevet

Kort og uinteressert i pasient, på grensen til det uvennlig og hoverende - veldig teknisk og kjapp i us.Kort i kommunikasjonen - burde ikke jobbe med mennesker.
Har absolutt ikke tillit til henne og velger henne bort for videre nødvendig behandling. Pengedoktor?

Kunnskapsrik, oppdatert og dyktig!

Klinikk: Bekkestua Hudklinikk Skrevet

Veldig god opplevelse hos Dr Klemeyer. Hun løste problemstillingen min på en meget god måte. Hyggelig og effektiv, og veldig sympatiske ansatte! Hva gjelder ventetid er den lengre enn hos fastlegen, men det er kanskje ikke så rart når det kun finnes to hudleger i kommunen?