Anne Klemeyer

Anne Klemeyer er hudlege i Bærum

Siste vurderinger av Anne Klemeyer

Uinteressert og uviten

Klinikk: Bekkestua Hudklinikk Skrevet

Hun besvarte det jeg lurte på med "vet ikke". Virket da uviten, og jeg måtte forklare henne hvordan behandlingene mine tidligere funket. Det hele gikk veldig kjapt, og hun gav meg ikke særlig med innspill. Tilslutt gav hun meg forslag på noe jeg kunne prøve, men på grunnlag av inntrykket mitt av henne vet ikke om det er til å stole på. Jeg ventet i 2 mnd på denne timen, så dette var frustrerende. Anbefales ikke!

Anbefales ikke

Klinikk: Bekkestua Hudklinikk Skrevet

Var hos legen pga. eksem, og ønsket å få bekreftet min og fastlegens teorier ang. allergi. Legen gadd ikke å se på problemet, og mente det ikke var noe allergi/eksem, og sa; hvis det ikke var noe mer, ha det bra. Helt håpløs. Vil ikke anbefale henne. Dog - det var hyggelige folk i resepsjonen.

Undvik denne lege!!

Klinikk: Bekkestua Hudklinikk Skrevet

Anne upplevs som arrogant och kan ikke faget sitt. Hun lytter ikke på patienten och har svårt att kommunicera.

Undvik om möjligt

Fraråder denne hudlegen

Klinikk: Bekkestua Hudklinikk Skrevet

Klemeyer fremstår som arrogant og uinteressert. Jeg forklarte hvordan jeg hadde fått et sår, og da konstaterte hun at det trodde hun ikke på. For meg som vet hva som er tilfelle, har det liten hensikt å gå til en lege som behandler en pasient så respektløst, når det finnes andre hudleger i Bærum og Oslo.

Ekstremt bra!

Klinikk: Bekkestua Hudklinikk Skrevet

En av de beste legene jeg har besøkt. Strukturert og flink i forklaringene sine, skal så absolutt anbefales videre!