Bekkestua Hudklinikk

Gamle Ringeriksvei 34 1357 Bekkestua

Siste vurderinger av Bekkestua Hudklinikk

Traumatiserende!

Lege: Anne Klemeyer Skrevet

Ble henvist til denne hudklinikken av fastlegen min pga. sjekk av føflekk som hadde endret form. Dro til Anne, og førsteinntrykket mitt av henne var helt forferdelig! Opplevde henne som svært skummel og kald. Måtte ta av meg alle klærne, og ble møtt på med et svært dømmende blikk overfor kroppen min! Hun ga meg mange blikk som sa mer enn tusen ord. Som ei usikker og ung jente var dette forferdelig! Hun fjernet en føflekk på skulderen min, og sydde den sammen. Dette viste seg å ende opp katastrofalt. For det første så klarte ikke hun å sy den ordentlig sammen, så såret var åpent og jeg fikk en intens infeksjon. Måtte dra til sykehuset hvor de måtte fjerne ENDA større del av huden og sy sammen på nytt. Dette er arr som ALDRI forsvinner, og jeg hadde hatt muligheten til å gå ut derifra med et lite arr, men pga. henne endte jeg opp med å ødelegge skulderen min. Aldri dra hit!

dårlig

Lege: Anne Klemeyer Skrevet

lite behjelplig resepsjonist, veldig lang ventetid på 8 mnd. telefontid 3 timer delt opp ila dagen. aldri vært opplevd dårligere service.

Trygg og kunnskapsrik spesialist i hudsykdommer

Lege: Anne Klemeyer Skrevet

Anne Klemeyer fremstår som svært dyktig og grundig og er dessuten en person man kan stole på. Hun har vært min hudlege i mer enn femten år, etter at min fastlege sendte meg til henne med mistanke om malignt melanom - hvilket det da også viste seg at jeg hadde. Jeg har fått grundig oppfølging og behandling i alle år etterpå, med regelmessige kontroller og tilsyn. Hun har oppdaget flere andre hudanomalier i løpet av alle disse årene, og har sørget for adekvat behandling av disse ved alle anledninger. Anbefales - men hun har lange ventelister.

Anbefales ikke!

Lege: Anne Klemeyer Skrevet

Arrogant, nedlatende og uinteressert! Var inne i to minutter, ville ikke håndhilse??? Ikke interessert i å svare noe på spm eller behandle meg! Avbestilte timen til min sønn på flekken! Ventet i tre mnd på denne timen, dette var bortkastet 410kr! Gikk ut med en følelse av å være mindre verdt! Sekretæren var heller ikke så interesser i å høre på min opplevelse!

Dyktig, effektiv og hyggelig

Lege: Anne Klemeyer Skrevet

Inntrykk etter flere konsultasjoner hos dr. Klemeyer: Hun er grundig, gir klare og tydelige svar på spørsmål om diagnose og behandling, og henviser uten dikkedarier videre om man har relatert sykdom som hun ikke er spesialist på. Jeg er svært fornøyd med både konsultasjonene og behandlingen hun har foreskrevet.