Hamar Hudlegekontor

Torggt. 73 2317 Hamar

Siste vurderinger av Hamar Hudlegekontor

Dyktig spesialist

Lege: Morten Brekne Nielsen Skrevet

Ble henvist av fastlegen. Fikk time svært raskt, ble oppringt av hudlegekontoret et par timer etter at henvisningen var sendt.
Nielsen var svært imøtekommende og interessert i å vite hele sykdomsforløpet før han undersøkte meg. Det tok ikke lang tid før han fant ut hva som feilte huden min, og det var godt etter tre besøk hos fastlegen med feil behandling. Legen tok seg god tid og forklarte nøye, flink til å kommunisere. Følte meg godt ivaretatt. Jeg var velkommen til å kontakte kontoret deres direkte hvis behandlingen trengte lengre tid.

Flink uten tvil.

Lege: Morten Brekne Nielsen Skrevet

Veldig flink er han. Visste hva greia var med engang bare han så på huden min. Dårlig til å forklare hva årsaken kan være og hva man kan gjøre. Fikk bare resept på tabletter og beskjed at jeg får vente ett år og se... Ventet et halvt år (ja, ventetiden var helt håpløs) for å være hos han i 5 minutter.

Kunnskapsrik, men..

Lege: Morten Brekne Nielsen Skrevet

Veldig dårlig til å kommunisere, snakkert veldig fort. Enkelte ganger må jeg spørre han om han kan gjenta seg selv litt saktere.

helt okay lege!

Lege: Morten Brekne Nielsen Skrevet

dr brekne var en helt grei hudlege, kalte inn til inkallelser månedtlig, var høflig og grei.
fulgte opp blodprøver osv. fyren er litt rar uten tvil, men jeg syns fremdeles han var en hyggelig og høflig lege. med greit kunskap nivå!!

Kunnskapsrik - Kan bruke mer tid på undersøkelse.

Lege: Morten Brekne Nielsen Skrevet

Morten har veldig lang fartstid som hudlege. Det er åpenbart at han sitter inne med veldig mye kunnskap og kompetanse. Han veit hva han driver med. Etter min første konsultasjon treffer Morten tiltak som umiddelbart bedrer symptomer - dette er bra! Det går litt "kjapt" når jeg er inne til undersøkelse. Det Morten kan bli bedre til er å lytte mer, og gi mer informasjon og forklaringer. Rett og slett ta seg bedre tid med hver pasient. Morten kan også med fordel gjøre grundigere undersøkelser helt i starten av behandlingen - for å se om det kan ligge bakenforliggende årsaker til grunn for hudplagene. Jeg føler konklusjoner blir trukket veldig fort, uten at det gies tilstrekkelig begrunnelse eller forklaring. Jeg som pasient har ett ønske om å forstå hvorfor jeg har fått hudplager og få en prognose for fremtiden.