Privathospitalet - Fana Medisinske Senter

Tjernvegen 30 5232 Paradis

Siste vurderinger av Privathospitalet - Fana Medisinske Senter

Slurvete arbeid og meget dårlig på konsekvens informasjon

Lege: Bjørn E. Rosenberg Skrevet

Er veldig misfornøyd med brystvorte forstørring og nedre øyenlokksoperasjon gjort av Dr Rosenberg. Etter min mening er resultatet er IKKE i tråd med det som legen sa før operasjon. Angrer veldig på dette.
Anbefaler andre å ha konsultasjon hos flere plastikkirurger før man bestemmer seg for å gjennomføre en operasjon.

Svært kunnskapsrik

Lege: Stein Helge Glad Nordahl Skrevet

Var hos ham for utreding av svimmelhet en svært positiv opplevelse, han var faglig trygg i hele prosessen og tok seg god tid selv om timen da strakk seg inn i hans matpause

Stødig og hyggelig lege

Lege: Stein Helge Glad Nordahl Skrevet

Har gått til ham i en 5 års periode for immunisering, medisinsk sett har jeg alltid fått gode svar på mine utfordringer. Han har vert noe forsinket innimellom men det er helt tydelig at dette skylles hans engasjement med alle pasienter hvor han tar den tiden det trengs.

Kan begynne å lytte mer på pasientene sine

Lege: Stein Helge Glad Nordahl Skrevet

Det virker som han har veldig lyst til å hjelpe, men hvor han kanskje har en vei å gå er å virkelig høre på hva pasienten sier. Hvis pasienten sier det er tett et sted, så er det tett et sted. Vil begynne å gå til en annen øre nese hals lege siden problemene mine enda vedvarer.

Misfornøyd

Lege: Stein Helge Glad Nordahl Skrevet

Ufattelig dårlig menneskelig behandling av pasient. Konsultasjonen før operasjon ble jeg møtt med «dette sier jeg bare en gang og jeg gjentar meg ikke». Meget arrogant og ufin fremtreden. Jeg kan nevne mye, men etter operasjon kom den verste opplevelsen.