Trondheim Endokrinologisenter AS

Kjøpmannsgata 31 7011 Trondheim

Siste vurderinger av Trondheim Endokrinologisenter AS

Nedlatende og uinteressert

Lege: Marek Michal Baranowski Skrevet

Var ikke interessert i å høre om symptomer, historikk og årsak til besøket. Så på skjerm og papirer ang. blodprøver men refererte knapt hva som sto der. Følte meg nedverdiget. Opplevde legen som arrogant og uhøflig.

Dyktig

Lege: Marek Michal Baranowski Skrevet

Jeg kom for seint til timen, men ble godt tatt imot. Han så raskt hva som feilte meg ut fra historikk og blodprøver.. stikk i strid med hva fastlegen hadde som diagnose. Endokrinologen begrunnet svaret meget godt og sender meg videre til St.olavs. Endelig fart i sakene.

Ivaretagende

Lege: Marek Michal Baranowski Skrevet

Har vært til årlige kontroller for min benskjørhet, og føler meg godt ivaretatt. Bare god erfaring, og informasjon om utviklingen.

Seriøs og dyktig

Lege: Marek Michal Baranowski Skrevet

Har vært på min andre konsultasjon hos Baranowski med mine stoffskifteproblemer, og følte meg også denne gangen godt ivaretatt og lyttet til. Han sjekket blodprøver grundig, stoffer som kunne ha sammenheng med mine symptomer uten at det nødvendigvis hang sammen med stoffskiftet. Han ville også at jeg skulle teste Lio, for å se om formen min ble bedre. Jeg anbefaler denne endokrinologen!

Er det mulig

Lege: Marek Michal Baranowski Skrevet

Satt av første delen av timen til å lese, klø seg i hodet og egentlig ikke si så mye. Jeg mistet all respekt for mannen når han bruker så lang tid på å tolke 4 enkle tall. Gikk derfra meg en kvalm følelse av å ikke bli tatt vare på. timen kostet også 500kr, for nøyaktig null informasjon om noe som helst! Gi denne mannen sparken, men en eneste gang! Jeg vet hormonene mine ikke er der de skal være, så jeg bestemmer meg derfor for å bruke pengene mine mer fornuftig: google+darkweb sparer deg tid og penger!