Trondheim Endokrinologisenter AS

Kjøpmannsgata 31 7011 Trondheim

Siste vurderinger av Trondheim Endokrinologisenter AS

Fornøyd

Lege: Marek Michal Baranowski Skrevet

Strålende fornøyd med behandling og oppfølging. Har vært til behandling i 18 år og har hele tiden opplevd å bli tatt vare på.

Flink lege og et godt mennneske

Lege: Marek Michal Baranowski Skrevet

Jeg har kun vært hans pasient i to år, men han har gjort inntrykk med sitt vennlige vesen. Det er en viktig inngang for at pasientene skal føle seg sett og hørt. Hans sekretær var også alltid blid og imøtekommende. Jeg fikk injisert Aclasta to ganger hos han, og det har vært to minnerike opplevelser. Han hadde ei super herlig pensjonert intensivsykepleier til å hjelpe seg med den jobben. Jeg var hennes nest siste pasient før Baranowski gikk over til pensjonisttilværelsen. Det ble både bilder og humor da. Takk for meg, så håper jeg at den som overtar min oppfølging av osteoporose, er like dyktige som Marek Baranowski.

Veldig god.

Lege: Marek Michal Baranowski Skrevet

Har fått utmerket oppfølgning i alle år. Tips og råd i. f.t. mine plager.Synd at ingen overtar praksisen.

Omtenksom, erfaren og kunnskapsrik lege

Lege: Marek Michal Baranowski Skrevet

Ønsker å uttrykke min takknemmelighet ovenfor Trondheim Endokrinologisenter AS ved Marek Michal Baranowski, for grundig, god og trygg oppfølging gjennom mange år.
Dette har hatt stor betydning for meg og min utfordring med genetisk høyt kolesterol.
En trygghet som har vært ekstremt viktig for meg som har hatt hjerteproblemer med dødelig utgang i min nære familie.
Den rolige, behagelige og lyttende måten jeg har blitt møtt med, og med gode forklaringer på på min tilstand fra Marek Michal Baranowski har betydd uendelig mye for meg. Han er en faglig dyktig, erfaren og varm lege som har fulgt meg spesielt godt opp.

Dette er noe jeg kommer til å savne svært mye fremover.

Ønsker han en fin og meningsfylt pensjonisttilværelse.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Marek Michal Baranowski Skrevet

Kom inn med et rotete stoffskifte. Gikk ut 1 år etterpå med nokså kontroll. Kjempe fornøyd med all hjelp jeg fikk. Skikkelig synd han slutter praksisen si