Trondheim Endokrinologisenter AS

Kjøpmannsgata 31 7011 Trondheim

Siste vurderinger av Trondheim Endokrinologisenter AS

Faglig dyktig, nøye

Lege: Marek Michal Baranowski Skrevet

Meget nøye, følger godt med prøver. Dyktig. Lett å få kontakt og svar hvs en lurer på noe. Punktlig.

Ikke til å stole på !!!

Lege: Marek Michal Baranowski Skrevet

Var innkalt til time, men hadde ikke fått tatt blodprøve. Derfor ringte jeg inn dagen før jeg skulle ha time og sa at jeg ikke hadde blodprøve klar. Ble derfor enig om at timen skulle utsettes. ca 14 dager senere fikk jeg en regning på at jeg ikke hadde møtt til time. Jeg er ikke lenger pasient hos Marek Michal Baranowski

Føler meg meget godt ivaretatt

Lege: Marek Michal Baranowski Skrevet

Har vært til jevnlige kontroller med min diabetes 1 og føler meg veldig godt ivaretatt. Tar seg tid til å forklare og besvarer spørsmål jeg stiller. Har fått god hjelp og virker meget tillitsfull, dette er en endokrinolog jeg absolutt anbefaler!!!

Nedlatende og uinteressert

Lege: Marek Michal Baranowski Skrevet

Var ikke interessert i å høre om symptomer, historikk og årsak til besøket. Så på skjerm og papirer ang. blodprøver men refererte knapt hva som sto der. Følte meg nedverdiget. Opplevde legen som arrogant og uhøflig.

Dyktig

Lege: Marek Michal Baranowski Skrevet

Jeg kom for seint til timen, men ble godt tatt imot. Han så raskt hva som feilte meg ut fra historikk og blodprøver.. stikk i strid med hva fastlegen hadde som diagnose. Endokrinologen begrunnet svaret meget godt og sender meg videre til St.olavs. Endelig fart i sakene.