Trondheim Endokrinologisenter AS

Tlf: 412 29 580 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Trondheim Endokrinologisenter AS

Seriøs og dyktig

Lege: Marek Michal Baranowski Skrevet

Har vært på min andre konsultasjon hos Baranowski med mine stoffskifteproblemer, og følte meg også denne gangen godt ivaretatt og lyttet til. Han sjekket blodprøver grundig, stoffer som kunne ha sammenheng med mine symptomer uten at det nødvendigvis hang sammen med stoffskiftet. Han ville også at jeg skulle teste Lio, for å se om formen min ble bedre. Jeg anbefaler denne endokrinologen!

Er det mulig

Lege: Marek Michal Baranowski Skrevet

Satt av første delen av timen til å lese, klø seg i hodet og egentlig ikke si så mye. Jeg mistet all respekt for mannen når han bruker så lang tid på å tolke 4 enkle tall. Gikk derfra meg en kvalm følelse av å ikke bli tatt vare på. timen kostet også 500kr, for nøyaktig null informasjon om noe som helst! Gi denne mannen sparken, men en eneste gang! Jeg vet hormonene mine ikke er der de skal være, så jeg bestemmer meg derfor for å bruke pengene mine mer fornuftig: google+darkweb sparer deg tid og penger!

Ikke peiling på lavt stoffskifte

Lege: Marek Michal Baranowski Skrevet

Han spurte om mine symtomer, men avviste alle med at de ikke har med stoffskiftet å gjøre ettersom TSH er normal. Han tok mange blodprøver som jeg aldri får høre noe om, kun TSH.
Og selv om alle symptomer ble avvist som et problem med stoffskifte, så var det kun stoffskiftemedisin han snakket om.

Jeg ønsket å prøve annen medisin, så spurte om å få prøve NDT, men det var tvert avslag, ikke diskuterbart.

Fikk faktisk resept på liothyronin (T) selv om han fortalte meg hvor lite trua han hadde på den medisinen også. Problemet var oppfølgingstimen etter oppstart på liothyronin (T) for da kan ikke TSH brukes til noe vettugt lengre, men det virket det ikke som at han visste.

Ikke en person som man diskuterer med, veldig avvisende. Aldri følt meg så avvist og som ‘plagsom pasient’ når jeg har spurt spørsmål noen gang.

Om du har stoffskifteproblemer så kan du spare pengene dine, og finne deg noen andre å gå til.

Jeg føler meg godt ivaretatt

Lege: Marek Michal Baranowski Skrevet

På diabetes-kontroll i dag, fikk jeg gode tilbakemeldinger.
Langtidsblodsukkeret var gått ned til akseptabelt nivå etter at jeg for 4-5 uker siden begynte med lav dose insulin.

Ved øyekontroll for et par dager siden, fikk jeg positiv tilbakemelding. Samtidig sa øyenlege Guldahl at jeg hadde en flink"diabetes-lege" som også sendte grundige rapporter til fastlege og øyenlege.

Jeg er glad for god kommunikasjon og føler meg godt ivaretatt totalt.

Br. Baranowski har gjort et skikkelig løft med min helse. En utrolig dyktig lege.

Lege: Marek Michal Baranowski Skrevet

Jeg har vært pasient hos Dr. Baranowski i mange år. Går dit hver 3. måned. Han har hjulpet meg å få kontroll på Diabetes2, blodtrykk, B12, Testosteronverdier, kolestrol.
Så helsemessig er en fryd å være pasient, og jeg føler meg skikkelig ivaretatt.

Engasjert Endokrinolog

Lege: Marek Michal Baranowski Skrevet

Han er en dyktig og engasjert endokrinolog. Har hatt kontroll hos fast lege uten kontroll på stoffskifte problematikken. Han har behandlet meg bra og dermed flere av mine familie har begynt hos han. Ja hvis man er ut etter kun sykemelding da er saken annerledes.

Udugelig

Lege: Marek Michal Baranowski Skrevet

En endokrinolog som ikke kan noe om stoffskifte og hvordan balansen i hormonene spiller inn på kroppen. Er ikke å anbefale.

Uforberedt lege

Lege: Marek Michal Baranowski Skrevet

Dette er ikke en lege jeg kommer til å gå tilbake til. Når jeg ankom kontoret før timen endte jeg opp med å vente i 40 minutter før jeg kom inn. Han er ikke en lege som ønsker deg velkommen eller ber deg om å sette deg. Legen var totalt uforberedt og virket ikke som om han hadde lest papirene fra fastlegen, han satt og leste disse de første fem minuttene av konsultasjonen før han i det hele tatt begynte å prate.

Inntrykket jeg fikk da jeg var der var at jeg ikke var "syk" nok for han, og at dette måtte skyldes noe helt annet. Han kom med forslag som allerede var utredet og forkastet av fastlegen, men var ikke lydhør for dette. Jeg har aldri følt meg så til bry før, og jeg er en voksen kvinne.

Legen kan bli bedre på forventet ventetid når pasientene ankommer, forberedelse og ikke minst kommunikasjon. Han har mye å lære av sykepleieren han har ansatt i resepsjonen.

En stor skuffelse

Lege: Marek Michal Baranowski Skrevet

Var der i går, og møtte en alvorlig lege med liten forståelse for mine stoffskifteproblemer. Kom også med uttalelser jeg VET ikke stemmer. Eneste pluss var hyggelig kontordame, så spar pengene dine og søk hjelp et annet sted!

Dyktig lege !

Lege: Marek Michal Baranowski Skrevet

En lege med svært mye kunnskap ,som følger opp sin pasient i til minste detalj . Som pasient får man en viktig trygghetsfølelse , som igjen sporer til et godt samarbeide om det som er problemet . Når man kommer til time er Baranowski godt forberedt og tilstede for sin pasient . En lege som fortjener de beste anbefalinger .

"Den beste legen jeg har hatt"

Lege: Marek Michal Baranowski Skrevet

Service på kontoret, hyggelig lege og legesekretær, legen er grundig og flink ril å endre medisineringen, hører hva jeg sier, avfeier ingen spørsmål. Uten tvil den betse legen jeg har hatt, etter seks år stoler jeg hundre prosent på ham.

En time og kom ikke tilbake

Lege: Marek Michal Baranowski Skrevet

Jeg ble absolutt ikke hørt av Baranowski. Han så ikke symptomene eller hørte på meg, så fikk ikke noe hjelp. Han ble enda en lege i rekken jeg gikk fra med følelsen av at jeg bare kan gi opp. For min egen del dro jeg aldri tilbake, og angrer overhodet ikke på det.

Dro heller til andre leger hvor jeg fikk god hjelp og rett behandling, og ble sett og hørt :)

Behagelig og tillitsfull

Lege: Marek Michal Baranowski Skrevet

En dyktig og behagelig lege å komme til. Han forstår og kommer med gode veiledninger til meg. Hans kontordame er også meget trivelig og flink.

Hyggelig,rolig,kunnskapsrik,gir god informasjon.

Lege: Marek Michal Baranowski Skrevet

Føler meg trygg og godt ivaretatt,en lege som virkelig bryr seg om sine pasienter.God oppfølging,god mulighet til å ta kontakt hvis det skulle være nødvendig.

Solid og opptatt av hva som er best for meg.

Lege: Marek Michal Baranowski Skrevet

Følger opp testene og blodprøvetakingen på en god måte. Gir råd og veiledning som jeg kan forstå. Har aldri dårlig tid.