Ishavsklinikken

Sjøgata 31-33 9008 Tromsø

Siste vurderinger av Ishavsklinikken

Empatisk og kunnskapsrik

Lege: Niels Christian Stenklev Skrevet

NC Stenklev er veldig dyktig! Han forklarer på en måte som man forstår og virker oppriktig interessert der han tar seg god tid til å lytte og forklare. Han er også forsiktig ved undersøkelsene. Kan anbefale han på det varmeste!

For all del styr unna..

Lege: Paul Wiliam Hansen Skrevet

Veldig arrogant, overkjørte meg totalt, kom med kvasse kommentarer og avbrøt meg når jeg prøvde å forklare sykdomsbildet mitt. Virker som han er drita lei jobben sin og ikke bryr seg om pasienten. Veldig hardhendt når han skulle undersøke. Åpnet nesen brutalt hardt og stappet kameraet inn, dro det ut i en voldsom fart og. «Alt er fint, ingenting galt med deg». Virker som han ikke orker og ta seg tid til å finne ut av problemet.

Veldig fornøyd

Lege: Paul Wiliam Hansen Skrevet

Ser det er en del negative tilbakemelding, men jeg hadde veldig bra førsteinntrykk og følte meg godt i varetatt og tatt på alvor. Tok seg god tid og forklarte i ettertid på en god måte!

Samlebånd og lite serviceorientert

Lege: Niels Christian Stenklev Skrevet

En lege som jobber med hørselsutfordringer men snakker lavt/mumler når han først snakker, ofte munnbind også, slik at man vanskelig hører hva han sier.

Tar en rekke tester uten å forklare/informere om funn eller hva disse funnene betyr. Resulterer i at en ikke forstår/blir kjent med eget hørselstap og årsaker.

Generelt er opplevelsen av klinikken at det tar laaaaang tid for å få time. Både til testing, mottak av høreapparat, justering av disse. Dette går på bekostning av tiden en har til rådighet for å prøve ut ulike høreapparater. Lite hjelp å få når man opplever at høreapparatene ikke er hjelpsom nok, blir da særlig av audiografen på klinikken stemplet som psykisk betinget og at det er ikke noe mer å gjøre. (Det var det i dette tilfellet da jeg kon til annen audiopedagog som tok seg tid).

Opplevelse av å bli bagatellisert og at når tapet ikke kan «forklares»

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Niels Christian Stenklev Skrevet

Veldig flink til å forklare og lytte, når jeg sa at jeg var nervøs for timen. Skal prøve ny behandling når alt annet ikke har funket. Veldig glad og fornøyd, føler meg godt tatt vare på.