Ishavsklinikken

Sjøgata 31-33 9008 Tromsø

Siste vurderinger av Ishavsklinikken

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Niels Christian Stenklev Skrevet

Veldig flink til å forklare og lytte, når jeg sa at jeg var nervøs for timen. Skal prøve ny behandling når alt annet ikke har funket. Veldig glad og fornøyd, føler meg godt tatt vare på.

Paul W Hansen

Lege: Paul Wiliam Hansen Skrevet

Jeg har vøre to ganger hos han for sviing av nese.Følte meg helt trygg .Forklarte hva som skulle gjøres .Hadde en lun og fin humor .Så jeg forlot kontoret med en god følelse .Bruker gjerne samme lege igjen.

Flott, å trygg lege, gode kunnskaper om lunge sykdommer

Lege: Ronald Opdahl Skrevet

Jeg har gått hos Roal, i mange år, med min lungesykdom, der har jeg fått veldig mye hjelp, han har funnet ut medesiner som virker veldig godt for meg , nå har jeg fått en mye bedre dag, men jeg går også gjevnlig til kontroll. Det er en fantastisk lege.

Mer opptatt av å ta betalt

Lege: Paul Wiliam Hansen Skrevet

Var på time hos Paul ved ishavsklinikken. Paul hørte ikke på hva jeg hadde å si, avbrøyt meg før jeg fikk fortalt ferdig om hva som plagde meg. Han kjørte et kamera ned i nesen min selvom jeg sa at jeg ville ha samboer som satt på gangen med meg. Han ga meg mer smerter enn hjelp. Etter han tråkka kamera ned i nesen, så reiv han det ut, sa at alt var fint og spurte om jeg ville betale kort eller kontant.

Profesjonelt

Lege: Ronald Opdahl Skrevet

Enkelt og fint lokale, grei adkomst med heis i bygget. Lett tilgjengelig, god bussforbindelse, taxi og flere muligheter for parkering innenfor 1-5 minutter gange.