Ishavsklinikken

Sjøgata 31-33, 4. etg 9008 Tromsø

Siste vurderinger av Ishavsklinikken

Kunnskapsrik og god med pasienten

Lege: Paul Wiliam Hansen Skrevet

En lege som virkelig kan behandle en pasient. Tar vare på, og trøster pasienten slik at alvoret kommer frem i en positiv og litt humoristisk måte.
Virket som en meget dyktig lege.

Arrogant og lite hjelpsom

Lege: Paul Wiliam Hansen Skrevet

Arrogant og hardthendt lege, hadde vondt i ettertid. Fikk beskjed om at ingenting kunne ordnes måtte bare leve med plagene

Super

Lege: Ronald Opdahl Skrevet

Ble undersøkt for astma.
Testene ble tatt av en kjempehyggelig, kunnskapsrik, morsom og energisk sykepleier.
Oppsummeringen ble tatt av Ronald selv. Jeg ble møtt ved døren av en særdeles hyggelig og rolig lege. Viste stor interesse for meg som pasient, og han forklarte på de finurligste måter om hvorfor lungene mine ikke var helt der de skulle være og om hvorfor og hvordan medisin forhåpentligvis ville forbedre min hverdag.

Alt i alt gidde opplevelsen meg et stort smil.

En god spesialist

Lege: Bjørn Steve Solem Skrevet

Det var en hyggelig hilsen tidlig ved innkomst. Doktor Solem snakket først, etterpå begynte med undersøkelse. Han forklarte først, etterpå utredet. Selve utredning var behagelig og trygg. Jeg er veldig fornøyd med forklaringer og selve utredningsprosedyre.

Lei av jobben?

Lege: Bjørn Steve Solem Skrevet

Legen viste ingen interesse for mine helseproblemer. Han undersøkte såvidt og jeg gikk derfra som et spørsmålstegn. Aldri møtt en lege som bryr seg så lite om pasienter. Ingen smil eller hyggelig tone fra denne legen. Han viste tydelig at han var uinteressert og ville ha deg ut fortest mulig. Dårligste opplevelsen jeg har hatt hos en lege noen gang.