Nedre Glommen Legegruppe

Storgata 10 1607 Fredrikstad

Siste vurderinger av Nedre Glommen Legegruppe

Svært dyktig, empatisk og hyggelig lege

Lege: Eva Haugset Günther Skrevet

Jeg hadde gruet meg veldig til å ta gastroskopi, så jeg valgte Dr. Günther på bakgrunn av de gode omtalene her inne. Jeg ble ikke skuffet, men følte meg svært godt ivaretatt av Dr. Günther og hennes assistent under hele besøket. De var dyktige, profesjonelle, erfarne, empatiske, forståelsesfulle og varme og forklare hva som skjedde grundig underveis, slik at jeg slappet bedre av. Dr. Günther tok seg også god tid til å prate med meg både før og etter. Selve undersøkelsen var ubehagelig, men gikk mye bedre enn fryktet, selv om jeg etter eget valg ikke tok hverken beroligende eller smertestillende, takket være dyktig lege og assistent. Det eneste jeg kunne ønsket meg i tillegg var mulighet til å snakke med legen/stille spørsmål etter at jeg fikk beskjed om resultatet av undersøkelsen pr. sms i ettertid. Likevel, må jeg ta gastroskopi igjen vil jeg gjerne tilbake til Dr. Günther ved Nedre Glommen, hun og hennes hyggelige assistent fikk meg til å føle meg trygg og godt ivaretatt.

Trygg

Lege: Anita Remme Skrevet

Fantastisk formidlingsevne, føler meg ivaretatt. Holder sine avtaler, får alle opplysninger jeg trenger. Hennes personal er også veldig trygge

Imøtekommende og informativ

Lege: Eva Haugset Günther Skrevet

En fantastisk blid og hyggelig lege som gir god informasjon og ikke minst oppfølging. Som pasient har jeg aldri møtt en lege som har ivaretatt meg slik som denne legen gjorde. Jeg skal ikke stikke under stol at jeg gruet meg litt til den undersøkelsen jeg skulle ha, men denne legen gjorde alle fordommer til skamme. Det var på ingen måte behagelig, men denne legen var såpass forsiktig i fremgangsmåten sin og fortalte og informerte igjennom hele prosedyren at det egentlig var helt greit.
Hvis jeg må gjøre denne undersøkelsen igjen vet jeg ihvertfall hvor jeg vil og hvem jeg vil ha til å utføre den.

Fantastisk flink

Lege: Eva Haugset Günther Skrevet

En av de beste legene jeg har vært pasient hos!

Jeg hadde lenge gruet meg til min koloskopi som jeg også hadde gitt beskjed om før jeg kom inn til timen. Jeg ble møtt av en utrolig varm, trygg og empatisk lege som tok seg god tid til å snakke med meg om mine tanker rundt undersøkelsen, samt hvordan undersøkelsen skulle foregå. Videre ble jeg også møtt av en like dyktig og varm assistent. De kommuniserte hele tiden med meg om hva og hvorfor underveis. Jeg følte meg trygg og ivaretatt under hele legebesøket takket være disse to.

Fantatisk Lege!

Lege: Eva Haugset Günther Skrevet

Var meget nervøs før min gastroskopi undersøkelse, Eva fortalte hele prosessen meget godt og detaljert. Selve undersøkelsen gikk som smurt. Absolutt en lege og anbefale, hennes vakre kollega gjorde opplevelsen også utrolig mye mer betryggende.