Vestlandsk Hjertesenter AS

Nattlandsveien 89 5094 Bergen

Siste vurderinger av Vestlandsk Hjertesenter AS

Grundig og kompetent

Lege: Knut Ståle Erga Skrevet

Har gått til Erga noen år, og har inntrykk av at han tar problemene mine på alvor. Han gjør grundige undersøkelser og gjør seg god tid til å diskutere resultatene med meg. Så googler eg det eg ikkje skjønner. Han er også rask med å henvise videre til Haukeland viss han får uventede måleresultat. Eg anbefaler Erga på det varmeste.

Faglig dyktig og kompetent hjertespesialist

Lege: Knut Ståle Erga Skrevet

Har vært pasient hos Erga i snart 10 år. Min erfaring i disse årene har vært at jeg har blitt fulgt opp av en faglig dyktig og grundig spesialist. Han følger godt opp og jeg har ved flere anledninger fått telefoner hjem fra ham med resultater fra undersøkelser og råd for hva som skal skje videre. Vil kunne anbefale ham til både venner og familie.

Typisk gammel overlege med grandios syn på seg selv!

Lege: Knut Ståle Erga Skrevet

Svært snakkesalig om alt annet enn relevante opplysninger. Dårlig til å formidle relevante opplysninger på folkelig språK.

Ikke fornøyd

Lege: Knut Ståle Erga Skrevet

Fikk lite utbytte av legetimen, og legen snakket om helt andre ting en behandlingen. Virket som han var lite konsentrert.

Super

Lege: Knut Ståle Erga Skrevet

Beste og dyktigste lege jeg har hatt. Ekstremt behagelig hele atmosfere v kontoret.
Man kan ikke finne bedre sted/hjertelege å gå til med hjerteproblemer!