Dede Klinikk AS

• Gastroenterolog og indremedisiner

Siste vurderinger av Dede Klinikk AS

Svært bra!

Lege: Isaac Essilfie Skrevet

Et legekontor der man blir veldig godt mottatt og får grundig informasjon om undersøkelsen. Gjelder både resepsjon,sykepleier og fra lege. Dr. I. Essilfie er en utrolig fyr. Trygg, vennlig og har et vesen som virker beroligende på pasienten. Opplevelsen av en undersøkelse som i utgangspunktet er ubehagelig - reduseres til et minimum. Et flott team på Dede klinikk.

Utruleg behageleg og forsiktig.

Lege: Isaac Essilfie Skrevet

Som førstegongsbrukar av koloskopi var det med litt uro og spenning eg kom til undersøkjinga. Der møtte eg venlege pleiarar og ein tillitvekkjande lege. Sjølv om eg etter legens utsagn ikkje hadde ønsketarm for koloskopi og det var ekstra svingar som måtte forserast og dermed ekstra ubehag, sit eg igjen med ei god oppleving, takka vera ein forsiktig og dyktig lege.

Fantastisk

Lege: Isaac Essilfie Skrevet

En helt enestående lege, faglig flink, forklarer godt, forsiktig. Legen tar seg god tid og opplevelsen var meget positiv.

En av de beste legene jeg har vært borti!

Lege: Isaac Essilfie Skrevet

Han forklarte meg hvordan det fungerte. Jeg var litt utrolig, redd for å få panikk, så jeg fikk veneflon med beroligende i armen. Deretter husker jeg svært lite (utenom at jeg brakk meg et par ganger) huske ikke at den kom ut igjen. Veldig profesjonelle og greie lege og sykesøster. Anbefales!

Høflig og omtenksom. Professionel. Polite, caring and professional.

Lege: Isaac Essilfie Skrevet

Legen presenterte seg på en fin måte med god øykontakt. Forklarte alt og ga meg god informasjon om muligheten for beroligende middel hvis jeg ønsket den. Når jeg valgte å prøve uten var han veldig påpasselig og forsiktig for å unngå mest mulig ubehag. Kan anbefales.
The doctor introduced himself in a very nice way with good eye contact. He explained everything, including the options around having a sedative if I wanted it. When I decided to try without one he was very careful and gentle in order to avoid as much discomfort as possible. I would recommend him.