Smestadbarnelegene AS

Sørkedalsveien 90 B 0376 Oslo

Siste vurderinger av Smestadbarnelegene AS

Anbefales på det varmeste!

Lege: Laila Hovind Aaserud Skrevet

Dette er en utrolig kompetent, varm, barnekjær, lydhør og nøye barnelege. Hun gir seg ikke før barnet får det bedre - og hun bagatelliserer ikke symptomer og «mamma-hysteri» slik mange andre leger gjør. Våre barn har alltid følt seg trygge og ivaretatt av Laila, tross at de ofte måtte gjennom litt smertefulle tester. Jeg er henne evig takknemlig for å ha funnet ut av hva som plaget våre små - og for å ha fulgt dem opp i mange år til de ble store og friske.

Laila anbefales på det sterkeste til alle med barn som strever med allergi/astma etc.

Gir et godt inntrykk

Lege: Cathrine Haraldsen Skrevet

Var for kort tid siden hos Dr Haraldsen med min datter som har alvorlig atopisk eksem. Dyktig og kunnskapsrik lege som er flink med barn. Anbefales!

Anbefales!

Lege: Leila Sayed Skrevet

En særdeles serviceinnstillt og kunnskapsrik lege. Hun brukte god tid og virket interessert i å hjelpe. Anbefales!

Fantastisk barnelege

Lege: Laila Hovind Aaserud Skrevet

Varm, kunnskapsrik og oppriktig interessert i å finne ut hva som feiler barnet. Har meget godt lag med barn. Svært grundig og nøye på å følge opp.

Eksepsjonelt flink og serviceinnstilt

Lege: Laila Hovind Aaserud Skrevet

Enestående lege. Dyktig, grundig og utrolig serviceinnstilt. Sjekker og følger opp alt, allergier og annet.