Atlasklinikken Oslo

Fridtjof Nansens plass 8 0160 Oslo

Siste vurderinger av Atlasklinikken Oslo

Beste kiroraktoren

Kiropraktor: Hildegunn Sørum Aukner Skrevet

Lytter til problemet, finner problemet, og løser problemet. Rett og slett. Behandlet begge mine plager på samme time. Ingen press på å komme tilbake, men råder ofte til et behandlingsløp på noen timer.

Hun er ofte noen minutter forsinket, men til gjengjeld bruker hun god til på pasientene og man får ekstremt god behandling. Vil absolutt anbefale henne videre.

Effektiv og flink

Kiropraktor: Aleksander Chaibi Skrevet

Dro til Aleksander pga. dårlig holdning i rygg/nakke. Jobbet med problemet lenge, gått til personielig trener osv., men til ingen nytte. Da jeg kom hit undersøkte han meg og kom raskt frem til hva som trengte å gjøres. Etter bare første behandling så kunne jeg se en tydelig fysisk forskjell, og nå etter noen få behandlinger til er alt helt bra.
Hans ekspertise som en fysioterapaut hjalp også, jeg fikk hjelp til å trene meg opp slik at jeg ikke kommer i den samme situasjonen igjen.

Generelt er jeg veldig fornøyd. Han kommuniserer veldig bra, er profosjonell og tydelig opptatt av å gi best mulig behandling.

Profesjonell og effektiv behandling

Kiropraktor: Aleksander Chaibi Skrevet

Har fått behandling hos Aleksander mot plager i nakke og vedvarende svimmelhet. Etter 4-5 behandlinger opplevde jeg at plagene var 70-80 % bedre. Nå er jeg i slutten av behandlingen og har så godt som blitt kvitt plagene.

Har følt meg meg godt ivaretatt gjennom profesjonell og effektiv behandling. Ved siden av problematikken med nakken har jeg fått god hjelp vedrørende plager i bihuler av hensyn til tips og råd for hva jeg bør gjøre videre i helsesystemet.

Dyktig, trygg, beroligende og engasjert

Kiropraktor: Aleksander Chaibi Skrevet

Fikk anbefalt Aleksander av bekjent. Mine hovedplager er migrene. I tillegg har jeg svakheter i korsrygg og store plakkdannelser i den ene hovedpulsåren i halsen.
Jeg opplever at både forundersøkelsene hans og forhåndsreglene han tar vedr både rygg og pulsårene er veldig betryggende. Selve behandlingen er jeg også svært fornøyd med. Den er effektiv og ikke overdreven. Migrenen er fortsatt til stede, men den er reelt redusert.

Svært dyktig kiropraktor

Kiropraktor: Aleksander Chaibi Skrevet

Etter anbefaling fra en bekjent gikk jeg til kiropraktor Aleksander Chaibi på Atlasklinikken med en kink i korsryggen. Etter få behandlinger var jeg helt fin igjen. Nå har han blitt både min og min families faste kiropraktor.
Jeg opplever Aleksander som imøtekommende, lydhør, god til å forklare på en enkel og forståelig måte, faglig svært dyktig og effektiv. Hva gjelder det siste så er det noe jeg setter høyt i en travel hverdag.
Anbefales på det sterkeste!