Atlasklinikken Oslo

Telefonnummer22 33 10 5022 33 10 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Fridtjof Nansens plass 8 0160 Oslo

Siste vurderinger av Atlasklinikken Oslo

Manglende ydmykhet

Kiropraktor: Aleksander Chaibi Skrevet

Jeg oppsøkte Atlasklinikken fordi jeg var dårlig og hadde omfattende nevrologiske symptomer. Aleksander Chaibi undersøkte meg og konkluderte med at trening og manipulasjon var det som skulle til. Bildediagnostikk var det ikke noe poeng i, mente han. Etter å ha gjort noen øvelser hjemme som involverte nakken, ble jeg enda dårligere (svimmel, kastet opp, blodtrykksfall, venstresidig nummenhet, synsforstyrrelser, hodepine og smerter i nakken, kognitive problemer og ringelyder i ørene). Jeg forklarte symptomene grundig og spurte om jeg ikke burde henvises til å ta MR av nakken. Han sa at det var uaktuelt å ta MR av nakken fordi det ikke var noen indikasjon, og at eventuelle funn ikke ville ha betydning for valg av behandling. Han gjentok og gjentok at plagene mine var ufarlige og at jeg måtte stå på og jobbe hardere. Han sa at dersom han var meg, ville han ignorert symptomene og kjørt på med trening, og han foreslo psykomotorisk fysioterapi for de kognitive problemene jeg fikk etter nakkeøvelsene. Jeg følte meg ikke lyttet til og tatt på alvor, og jeg følte meg overhodet ikke trygg på hans vurdering. Jeg valgte derfor å søke hjelp annet sted (nevrokirurg). På generelt grunnlag vil jeg si at det å ikke lytte til en pasient og ta vedkommende på alvor – men avfeie symptomer som dekondisjonering og psykosomatikk – kan få alvorlige konsekvenser. For øvrig er det utrolig lite sympatisk og det er belastende for pasienten.

"Hel ved"

Kiropraktor: Aleksander Chaibi Skrevet

Jovial, jordnær og meget faglig. Stoler 100% på han og de som han har valgt ut som sine medarbeidere. Kiropraktikk har uten tvil fått meg frisk. Hadde jeg hørt på fastlegen for mange år siden, da hadde jeg sikkert vært kroniker i dag. Den såkalte skolemedisinen har enda litt å lære å forstå innen "kiropraktiske plager". Jeg har hatt Aleksander som fast kiropraktor fra den tiden han var i turnus.

Aleks was extremely knowledgable

Kiropraktor: Aleksander Chaibi Skrevet

I travel a lot around the world for work and have seen many chiropractors for my headaches. He used a different technique to what I am used to but it seems to have resolved my headaches. Been headache free for as long as I can remember now. Aleks, in my humble opinion, is clearly an expert at what he does. Thanks !!

Kunnskapsrik og effektiv

Kiropraktor: Aleksander Chaibi Skrevet

Aleksander besitter svært god kunnskap som han formidler enkelt, reflektert og forståelsesfult. Han er effektiv både i sin behandling og sin kommunikasjon. Dette passer fint for en som jobber i travle Oslo sentrum.

Ingen bedring/skuffet - Aleksander Chaiby

Kiropraktor: Aleksander Chaibi Skrevet

Var hos Aleksander Chaiby i forbindelse med spenningshodepine. Aleksander la det frem som at dette lett kunne fikses og gjorde totalt 3 "knekk" hver gang jeg var hos han og det var alt han gjorde. Dvs at hver time varte i rundt 10 min med bytte av posisjoner og småprat. Jeg var der 5-6 ganger uten noe som helst bedring og tok da kontakt med to andre uavhengige kiropraktorer som begge syntes det var rart at han bare justerte ledd når det det sitter muskulært. Byttet da til en tredje uavhengig kiropraktor og hadde bedring allerede første time med triggerpunkt "massasje" og et par nåler. I tillegg fikk jeg tøyeøvelser hos ny kiropraktor. Føler at dette er en kiropraktor som bare presser inn flest mulig kunder i stedet for å virkelig fokusere på hva som er problemet. For ordens skyld vil jeg nevne at jeg hadde to timer per uke hos Aleksander, så det burde hatt noen virkning overhode å være der og jeg ga utrykk for at jeg fortsatt var stiv i nakken og hadde vondt så og si daglig.