Helsehuset Greaaker

Eikveien 22 1718 Greåker

Siste vurderinger av Helsehuset Greaaker

Fantastisk lege, trygg og kunnskapsrik

Lege: Mikkel Oskal Skrevet

Følte vi ble tatt på alvor fra første stund, både vi som foreldre og barnet vårt. Jeg jobber med barn med samme diagnoser selv, og det var viktig for oss å komme i kontakt med noen med kyndig kompetanse og kunnskap på feltet, både ift utredning, diagnostisering og behandling. I tillegg, forståelse for livet med diagnose. Det gjorde vi! Og hverdagen vår har blitt endret til det bedre. Lett å komme i kontakt med, imponerende tilgjengelig. Husker oss fra gang til gang. Vi opplever at han er genuint interessert, han lytter og bryr seg. Vi er så takknemlige for oppfølgingen fra Mikkil Oskal!

Meget dyktig!

Lege: Mikkel Oskal Skrevet

Han er kunnskapsrik og er veldig flink til å formidle. Flink med pasientene sine. Lett å komme i kontakt med både pr. telefon og sms/epost.

Kjempe dyktig

Lege: Mikkel Oskal Skrevet

Kjempe fornøyd med han og rask behandling. Og veldig flink til å få kontakt med min datter veldig fornøyd

Sikker, løsningsorientert og effektiv

Lege: Mikkel Oskal Skrevet

Oskal hadde et genuint ønske om å bedre livet for sønnen vår, gjennom riktig diagnose og behandling.

Veldig flink og forståelsesfull

Lege: Mikkel Oskal Skrevet

Ble godt mottatt, veldig tålmodig og snill lege, så barnets behov og tok seg veldig god tid til å forklare til både foreldre og barnet. Han har veldig høy kompetanse og er veldig smart, forklarer på en veldig god måte slik at alle kan forstå og se sammenhengen. Tar tak i ting og informerer underveis, er en god lytter og ordner alt veldig fort. Er veldig rask og utredningen gir svar på alt man lurer på og alt går veldig fort, veldig kort ventetid. Veldig hyggelig og rolig lege som lar barnet være seg under observasjon. Meget fornøyd og anbefales på det sterkeste, verdt hver eneste krone, mye hjelp til lav pris.