Helsehuset Greaaker

Eikveien 22 1718 Greåker

Siste vurderinger av Helsehuset Greaaker

Effektiv og kunnskapsrik!

Lege: Mikkel Oskal Skrevet

Veldig fornøyd med timene jeg har vært på. Alltid vært tilgjengelig og får raskt time. Fremstår veldig kunnskapsrik og flink.

Fantastisk lege, trygg og kunnskapsrik

Lege: Mikkel Oskal Skrevet

Følte vi ble tatt på alvor fra første stund, både vi som foreldre og barnet vårt. Jeg jobber med barn med samme diagnoser selv, og det var viktig for oss å komme i kontakt med noen med kyndig kompetanse og kunnskap på feltet, både ift utredning, diagnostisering og behandling. I tillegg, forståelse for livet med diagnose. Det gjorde vi! Og hverdagen vår har blitt endret til det bedre. Lett å komme i kontakt med, imponerende tilgjengelig. Husker oss fra gang til gang. Vi opplever at han er genuint interessert, han lytter og bryr seg. Vi er så takknemlige for oppfølgingen fra Mikkil Oskal!

Meget dyktig!

Lege: Mikkel Oskal Skrevet

Han er kunnskapsrik og er veldig flink til å formidle. Flink med pasientene sine. Lett å komme i kontakt med både pr. telefon og sms/epost.

Kjempe dyktig

Lege: Mikkel Oskal Skrevet

Kjempe fornøyd med han og rask behandling. Og veldig flink til å få kontakt med min datter veldig fornøyd

Sikker, løsningsorientert og effektiv

Lege: Mikkel Oskal Skrevet

Oskal hadde et genuint ønske om å bedre livet for sønnen vår, gjennom riktig diagnose og behandling.