Klinikk 10A

Telefonnummer907 47 187907 47 1 ...
Sørkedalsveien 10a 0369 Oslo

Siste vurderinger av Klinikk 10A

Dyktig kiropraktor

Kiropraktor: Fredrik Schjøll Skrevet

Fredrik er en meget dyktig kiropraktor som tar seg nok tid til sine pasienter hver gang (i motsetning til andre kiropraktorer som vil ha deg ut så raskt som mulig). I tillegg så er han service innstilt og alltid blid.

Grundig, solid og hyggelig

Kiropraktor: Caia Collett Jørgensen Skrevet

Grundig i sin undersøkelse av problemstillingen. Jeg føler meg sett og ivaretatt som pasient. Jeg er svært fornøyd med at hun jobber mye med muskulaturen før manipulasjon. Er god på kjeveproblematikk, som er viktig for å behandle hodepine. Hun er hyggelig.

Fantastisk kiropraktor

Kiropraktor: Caia Collett Jørgensen Skrevet

Jeg var hos Caia første gang for 13 år siden. Hun er en dyktig og lyttende behandler. Min hverdag har blitt en helt annen etter hun har behandlet meg, plagene er borte. Nå er jeg hos henne kun 3/4 ganger i året for oppfølging. Jeg bor ikke i Oslo, men min 3 timers busstur hver vei er vel verdt den behandlingen jeg får hos henne.

Dyktigste kiropraktor på markedet

Kiropraktor: Caia Collett Jørgensen Skrevet

Caia er en sjeldent dyktig kiropraktor. Av alle kiropraktorer jeg har prøvd topper hun som den absolutt beste håndverkeren. Hun behøver ikke bruke mye kraft da teknikken sitter som et skudd. I tillegg har hun et holistisk tankesett som gjør at hun f eks anbefaler annen type behandling når hun tror at det kan gi et bedre resultat. Det er henne jeg anbefaler mine venner å gå til når de behøver behandling hos kiropraktor.

Vet hva hun gjør, og lytter til meg

Kiropraktor: Caia Collett Jørgensen Skrevet

Jeg har brukt Caia noen år og er veldig fornøyd med hennes kombinasjon av å lytte til hva jeg sier, samtidig som hun bruker sine egne teknikker til å forstå hva jeg faktisk trenger hjelp til. Og hun kan forklare på en god måte. At jeg kommer tilbake når jeg trenger hjelp er for meg den beste måten å si at jeg er helt trygg på at jeg får hjelp hos henne.

Rolig, omgjengelig, imøtekommende.