Klinikk 10A

Telefonnummer907 47 187907 47 1 ...
Sørkedalsveien 10a 0369 Oslo

Siste vurderinger av Klinikk 10A

Veldig hyggelig og utrolig dyktig

Kiropraktor: Caia Collett Jørgensen Skrevet

Caia er en fryd å komme til. Hun har omsorg for pasientene sine og veldig flink. Jeg anbefaler henne på det varmeste.

Verdens beste

Kiropraktor: Caia Collett Jørgensen Skrevet

Caia er rett og slett helt fantastisk!

Flink til å finne årsaken til problemene og hjelper til med å endre dette og ikke bare symptomene.
Massasje, trykkpunkt, kinesiologitape i tillegg til manipulasjon har hjulpet meg med mange plager og vondter de siste årene.

Fremstår som faglig oppdatert, og svært dyktig. I tillegg er hun hyggelig å komme til :-)

Fantastisk dyktig kiropraktor

Kiropraktor: Fredrik Schjøll Skrevet

Fredrik er en utrolig dyktig kiropraktor som ser hele deg. Han er svært kunnskapsrik, tar seg god tid, kommer med gode råd og oppmuntrende ord. Trenger du øvelser får du disse både godt forklart og skrevet ut for trening hjemme. Han svarer raskt på mail og sms om du har korte spørsmål. Ett stort pluss er onlinebooking (slipper telefonkø). Jeg har hatt han som behandler i over 4 år, og kommer aldri til å bytte til annen kiropraktor.

Tålmodig og flink

Kiropraktor: Caia Collett Jørgensen Skrevet

Har gått til Caia i omtrent to år nå. Hun tar seg god tid med og lytter bra. Opplever at hun tar meg på alvor og henviser videre dersom nødvendig. Veldig hyggelig er hun også, og lett å kommunisere med. Har gått til mange kiropraktorer oppgjenom, men Caia er i en helt annen liga - utrolig dyktig! Anbefales :)

Svært dyktig kiropraktor

Kiropraktor: Caia Collett Jørgensen Skrevet

Jeg har gått til Caia snart i ett år og er strålende fornøyd med behandlingen. Hun er svært grundig i undersøkelsene sine, klarer å justere kroppen min på en måte svært få andre kiropraktorer jeg har vært borti klarer og er i tillegg behagelig, lyttende og helt super på alle måter!

Jeg opplever Caia som en svært faglig dyktig kiropraktor som raskt finner ut av problemområder og løser problemet.

Anbefales på det sterkeste!