ABC Kiropraktorklinikk

Landstadsgt. 13 2000 Lillestrøm

Siste vurderinger av ABC Kiropraktorklinikk

Beste av alle !!

Kiropraktor: Beathe Selvåg Nordås Skrevet

Den mest omsorgsfulle , dyktige kiropraktoren jeg har vært hos. Jeg har gått til og fra i 10 år. Haster det, får jeg alltid en time på ganske kort tid. Gir råd om helheten, takk for at du finnes !!❤️

Fikser alt!

Kiropraktor: Beathe Selvåg Nordås Skrevet

Har i mange år slitt med låsninger i bekkenet, noe som har gitt smerter i alle retninger. Beathe gir meg noen dytt og strekker litt på meg, og så er jeg fin igjen. Hun er alltid blid og imøtekommende. Jeg anbefaler Beathe Selvåg på det varmeste!

Fantastisk faglig dyktig og positiv

Kiropraktor: Beathe Selvåg Nordås Skrevet

Svært profesjonell, positiv og dyktig. Tenker helhetlig i sin tolkning av pasient, derfor opplever også pasienter å bli svært godt ivaretatt. Lytter til pasienter, og samarbeider godt med dem. Nøler ikke med å komme med veiledning angående øvelser og lignende som vil minske smerter og gjøre skader bedre fortere. Har mange års erfaring og veldig godt håndlag, slik at pasienter føler seg trygge under behandling. Har en varsom og effektiv teknikk, og unngår derfor å irriterere områdene rundt justeringer slik at de klør mye etterpå. Flink til å behandle muskler og ledd, slik at blodomløpet aktiveres, og tilheling kommer i gang fort. Den beste kiropraktoren jeg noensinne har hatt. Anbefales på det sterkeste.