Valentinlyst Kiropraktorklinikk

Anders Estenstads veg 6 7046 Trondheim

Siste vurderinger av Valentinlyst Kiropraktorklinikk

Anbefales ved nakke og rygg plager

Kiropraktor: Bernt Andreas Wangberg Skrevet

Har hatt en stiv korsrygg med litt stråling i isjias og en god del hodepine de siste årene. Jeg har blitt betydelig bedre etter god tids behandling her
Anbefaler dette for andre med samme type plager.

En veteran i faget!

Kiropraktor: Bernt Andreas Wangberg Skrevet

Her har jeg fått en trygg behandling og faglig veiledning i selvbehandling som er nyttig. En veteran i faget dette. Anbefales. Har blitt smertefri hver gang etter behandlingene.

Anbefales varmt

Kiropraktor: Bernt Andreas Wangberg Skrevet

Har gått til Wangberg siden 2003 med kroniske ryggplager/ utgliding.i snitt annenhvert år så blir jeg krokete og ikke arbeidsfør.3-4 behandlinger så er jeg tilbake i 100 prosent stilling.Fantastisk hvor mye denne mannen har hjulpet meg🙂

Bra!

Kiropraktor: Bernt Andreas Wangberg Skrevet

Fant fort ut hva som var problemet. Behandler det - og det virker! Interessert, og forholder seg til det jeg beskriver.

Hovedkiropraktoren i 6 år

Kiropraktor: Bernt Andreas Wangberg Skrevet

Meget dyktig kiropraktor. Jeg har prøvd 5 andre kiropraktorer i løpet av de 6 siste årene, men de får ikke til det som Wangberg gjør. Jeg har behov for behandling minst en gang i måneden og føler meg mye bedre etter behandling for nakke, skuldre og rygg.

Han er behjelpelig med det meste og kommer også med gode råd for å lykkes videre med helsen.

God kompetanse og mangeårig erfaring er også noe som gjør at jeg føler meg 100% trygg på det han gjør.