Valentinlyst Kiropraktorklinikk

Anders Estenstads veg 6 7046 Trondheim

Siste vurderinger av Valentinlyst Kiropraktorklinikk

Anbefales varmt

Kiropraktor: Bernt Andreas Wangberg Skrevet

Har gått til Wangberg siden 2003 med kroniske ryggplager/ utgliding.i snitt annenhvert år så blir jeg krokete og ikke arbeidsfør.3-4 behandlinger så er jeg tilbake i 100 prosent stilling.Fantastisk hvor mye denne mannen har hjulpet meg🙂

Bra!

Kiropraktor: Bernt Andreas Wangberg Skrevet

Fant fort ut hva som var problemet. Behandler det - og det virker! Interessert, og forholder seg til det jeg beskriver.

Hovedkiropraktoren i 6 år

Kiropraktor: Bernt Andreas Wangberg Skrevet

Meget dyktig kiropraktor. Jeg har prøvd 5 andre kiropraktorer i løpet av de 6 siste årene, men de får ikke til det som Wangberg gjør. Jeg har behov for behandling minst en gang i måneden og føler meg mye bedre etter behandling for nakke, skuldre og rygg.

Han er behjelpelig med det meste og kommer også med gode råd for å lykkes videre med helsen.

God kompetanse og mangeårig erfaring er også noe som gjør at jeg føler meg 100% trygg på det han gjør.

Ikke så veldig fornøyd

Kiropraktor: Bernt Andreas Wangberg Skrevet

Det positive var at han tok røntgen og var "samarbeidsvillig" da han henviste meg videre til ct. Ellers følte jeg at han var grei nok men ikke så veldig dyktig. Det ble dyrt å betale for at han skulle ta de samme "knekkene" hver gang. virket som det var en rutine han gjorde uten å vurdere eller ha så mye kunnskap om noen andre teknikker ville vært bedre. Hadde ikke så mye troen på han og byttet etter noen ganger.