Ensjø Kiropraktikk

Telefonnummer405 44 320405 44 3 ...
Gladengveien 4E 0661 Oslo

Siste vurderinger av Ensjø Kiropraktikk

Topp behandling

Kiropraktor: Kjetil Heiberg Daasvand Skrevet

Fikk akutt vondt i ryggen, håpet at det skulle gå over av seg selv - det gjorde det ikke.
Er selv fysioterapeut og gjennom en pasient fikk jeg høre mye positivt om Kjetil.
Jeg fikk raskt time og fikk adekvat behandling som raskt fikk meg på beina igjen. Forut for behandlingen fikk jeg en nøye fysisk undersøkelse, i tillegg til at arbeidssituasjon og livsstil og ble satt i sammenheng med mine plager.
Er meget fornøyd og anbefaler mer enn gjerne Kjetil til andre.

Absolutt anbefalt

Kiropraktor: Kjetil Heiberg Daasvand Skrevet

Kjetil er en veldig grei type og behandlingen ga meg gode resultater. I tillegg er Kjetil er opptatt av at man holder seg frisk lenge etter behandlingen. Jeg fikk jeg inspirerende råd om livsstil og vaner for å bidra til dette.

Jeg har full tillit til ham som kiropraktor og kan gledelig anbefale ham videre.

Vennlig, oppriktig interessert og engasjert.

Kiropraktor: Kjetil Heiberg Daasvand Skrevet

Kjetil kan mer enn en vanlig kiropraktor og kan anbefales på det varmeste.God på smertelindring. Er ikke redd for å spørre andre eksperter om videre råd.

Grundig og lyttende

Kiropraktor: Kjetil Heiberg Daasvand Skrevet

Jeg kom med et akutt problem, som behandleren undersøkte grundig, med kartlegging av både eksterne (arbeidssituasjon og andre stressfaktorer) og fysiske (tilstand kropp, sitte/sovevaner osv.)
Jeg opplevde behandlerens kunnskap om anatomi både teoretisk og praktisk som over det jeg er vant til, også fordi han er god til å formidle med "normalt språk". Da jeg ikke ønsket tradisjonell "oppknekking", brukte han andre, saktere metoder. Han la også stor vekt på egenbehandling, og kom med konkrete, enkle øvelser som kan forhindre at problemet oppstår igjen. Behandleren er lyttende, grundig og kunnskapsrik. (Og ikke minst - løste problemet).

Hyggelig behandling

Kiropraktor: Kjetil Heiberg Daasvand Skrevet

Jeg kom til Kjetil med betente muskelsmerter i armen. Fik en tid samme dag, og han har over de siste måneder hjulpet meg av med smerterne ved hjelp av nåler og ultralyd. I tillæg har har hjulpet meg med andre muskelspendinger jeg trodde jeg måtte leve med resten av mitt liv.

Kjetil er altid hyggelig, og tar seg tid til lytte og tid til at forklare hvad behandlingen innebærer.

I tillæg har han lave priser.