Kjetil Heiberg Daasvand

Gladengveien 3B 0661 Oslo
Tlf: 405 44 320 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Kjetil Heiberg Daasvand er kiropraktor i Oslo

Siste vurderinger av Kjetil Heiberg Daasvand

Hjertelig tilstede og faglig sterk

Klinikk: KiroMed Skrevet

Kjetil er alltid hjertelig tilstede, viser omsorg og forklarer omstendig hva han gjør. Han er også nøye med at jeg forstår øvelsene jeg skal gjøre på egenhånd hjemme. Han har klart å løse opp min stive nakke på en utmerket måte, og både nakke/skuldre og hodet er nå på et mye bedre sted enn før jeg oppsøkte han.

Anbefales på det sterkeste!

Klinikk: KiroMed Skrevet

Jeg har gått til Kjetil i noen år nå, etter å ha prøvd et titalls andre kiropraktører før jeg kom til han. Kjetil har vært klart flinkest til å løsne opp i vanskelige låsninger i ryggen min, i tillegg flink med nåler og massasje akkurat der det trengs. Profesjonell, hyggelig, tilgjengelig (får stort sett time samme dag el neste, stiller opp både tidlig og sent!). Anbefales!

Anbefales!

Klinikk: KiroMed Skrevet

Jeg ringte Kjetil etter å ha vært misfornøyd med fysioterapeuten jeg hadde vært hos i flere uker med smerter i hoften etter løping/overbelastning. Kjetil klarte å klemme meg inn allerede samme dag og var skikkelig proaktiv med å identifisere hva som var galt, og hvordan å angripe problemet. Han tok frem nålene sine og så den verste siden av meg og etter oppfølgning er smertene borte og jeg er klar til løpesesongen! Kjetil fremstår for meg som en veldig profesjonell og dyktig, i tillegg til å være et meget hyggelig vesen.
Kiromed og Kjetil anbefales på det sterkeste!

Fremgangsrik

Klinikk: KiroMed Skrevet

Jeg dukket opp hos Kjetil med smerter i skuldrene over lengre tid. Ikke lang tid det før han klarte å identifisere hva som var problemet, og hvordan å angripe problemet. Kjetil fremstår for meg som en veldig personlig og hyggelig kar. Han hører godt etter hva som blir sagt, og bruker sin erfaring med tips og råd. Etter smerter over flere måneder, tok det jammen ikke mange ukene hos han før fremgangen var stor!

Kiromed anbefales på det sterkeste for en god, hyggelig og grundig behandling.

Kjetil er en utrolig dyktig kiropraktor

Klinikk: KiroMed Skrevet

Jeg slet med smerter i ryggen i nesten et år,hadde smerter i korsryggen og i beina. Prøvde med fysioterapi men det var ikke noe særlig bra. Så fikk jeg en akutt prolaps i ryggen og dette var virkelig smertefull. Jeg hørte om Kjetil og bestilte time.

Etter noen behandlinger hos Kjetil jeg var utrolig mye bedre og hver behanndljig jeg er bedre og bedre, er i full jobb no.

Jeg anbefaler Kjetil med det sterkeste til alle dere som er plaget av ryggsmerter. Kjetil er dyktig behagelig og empatisk og en varm person.