Kjetil Heiberg Daasvand

Kjetil Heiberg Daasvand er kiropraktor i Oslo

Siste vurderinger av Kjetil Heiberg Daasvand

Strålende jobb

Klinikk: AkuttKiropraktor – KiroMed Skrevet

Fikset ryggen min på to behandlinger. Superfornøyd! Hadde store smerter i ryggen ved et uheldig løft. Det var vondt å gå og løpe. Videre store smerter ved sitting i ulike posisjoner . Etter to behandlinger var smertene borte og ryggen fin. Takk

Faglig dyktig og svært hyggelig.

Klinikk: AkuttKiropraktor – KiroMed Skrevet

Kjetil Heiberg Daasvand anbefales på det sterkeste. Han er faglig dyktig, gir gode råd og anbefalinger og er svært hyggelig og lett å kommunisere med.

Dyktig og serviceinnstilt

Klinikk: AkuttKiropraktor – KiroMed Skrevet

Kjempedyktig kiropraktor med gode løsninger! God til å forklare problemet og gi tilpassede øvelser. Veldig fornøyd.

Et par "knekk" og jeg er "fit for fight" igjen :)

Klinikk: AkuttKiropraktor – KiroMed Skrevet

Våkner og får knapt på meg strømper og bukse uten hjelp. Finner KiroMed som ligger i nærmiljøet, og får time allerede samme formiddag. Etter å ha forklart problemet gjør jeg noen øvelser slik at han kan se hva jeg klarer og ikke, samt hva som er mest smertefullt. Han gjør et par "knekk" og gir meg noen enkle øvelser som i løpet av samme dag gjør at jeg er i stand til å gå på jobb etterfølgende dag. Han er veldig dyktig faglig og er god på å fortelle hva som skal skje og hvorfor ting er som de er. Flink fyr som kommuniserer godt. Anbefales.

Anbefales på det sterkeste

Klinikk: AkuttKiropraktor – KiroMed Skrevet

Har problemer med nakke og rygg, og får veldig god behandling hos Kjetil. Han er veldig dyktig faglig og er god på å fortelle hva som skal skje og hvorfor ting er som de er. Får fort kontakt med han og kommuniserer godt. Veldig flink og dyktig kiropraktor som anbefales.