Aleris Nesttun Bergen

Nesttunveien 90 B 5221 Nesttun

Siste vurderinger av Aleris Nesttun Bergen

En utrolig dyktig lege som har kunnskap og ferdigheter i faget sitt.

Lege: Tine Cecilie Sælensminde Wingsternes Skrevet

Fantastisk person, en åpen sjel som gjør alt for du skal få det akkurat som du vil.
En skal leite leeeenge for å finne en lege som Tine.

Utrolig fornøyd

Lege: Tine Cecilie Sælensminde Wingsternes Skrevet

Jeg tok brystløft med silikon hos Tine Wingsternes og jeg er utrolig fornøyd med resultatet.
Jeg ble veldig godt ivaretatt og tatt imot.

Ekstremt dyktig kirurg

Lege: Tine Cecilie Sælensminde Wingsternes Skrevet

Jeg er utrolig fornøyd med Dr. Wingsternes ved Aleris. Resultatet ble mye bedre enn jeg hadde trodd, og jeg følte meg veldig godt ivaretatt og trygg hele veien. Hun viste full forståelse for at jeg ikke ønsket synlige arr på magen, og der har hun virkelig gjort en god jobb! Jeg fikk også akkurat slike bryster jeg ønsket meg basert på forklaring og medbrakt bilde på konsultasjon.
Etter mange graviditeter og derfor delte magemuskler og bekkensmerter, føler jeg virkelig at jeg har fått kroppen min tilbake! Jeg kommer til å anbefale Dr. Wingsternes til alle!

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Håvard Seland Skrevet

Håvard Seland var fantastisk flink,behagelig og rolig. Han fjernet både silikonimplantat og all kapsel på meg og jeg er kjempe fornøyd. Jeg har vært syk i mange år og slitt med fatigue pga silikonpupper,bare 1 uke etterpå er livet fantastisk igjen å jeg trenger nesten ingen søvn i døgnet:) Vil anbefale alle som har silikon om å lese om BBI(breat implant illness) å få giften ut av kroppen. Og husk også å fjern all kapsel rundt. Vil anbefale Håvard Seland på Aleris Nesttun på det varmeste. Fikk konsultasjon på dagen og time til fjerning bare 1 uke etterpå:) Takk for at du har reddet livet mitt Håvard❤️

Fantastisk kirurg

Lege: Marit Nordskar Skrevet

Jeg tok en brystreduksjon ved Aleris Nestun av Marit Nordskar 8. Juli. Marit er utrolig dyktig, ser hva som passer min kropp og kommer med relevante innspill. Hun ivaretok mine ønsker samtidig som hun kombinerte sine anbefalinger for et fullverdig resultat både estetisk og funksjonelt. Forståelsesfull og dyktig kirurg, som kan sitt fag. Takknemlig for jobben Marit har gjort, og hverdagen er offisielt blir 1 kg lettere.