Aleris Drammen

Albumsgate 9 3016 Drammen

Siste vurderinger av Aleris Drammen

Veldig fornøyd

Lege: Marit Catherine Orhagen Skrevet

Veldig fornøyd med både operasjon og resultat. Følte alt sto til forventningene. Dyktig og ærlig kirurg.

Dyktig

Lege: Miray Al-Mustafa Skrevet

Miray er en dyktig hudlege som er veldig flink til å beskrive diagnose og behandlingsformer. Jeg føler meg godt ivaretatt, og hun gir gode råd om forebyggende handlinger.

Styr unna!

Lege: Ulf Bertheim Skrevet

Jeg gjennomførte en neseplastikk hos Ulf Bertheim januar 2023 etter å ha vurdert neseoperasjon i flere år. Jeg hadde en bred nese, og en høy neserygg med en prominent kul. Jeg ble svært lite fornøyd med resultatet, da det resultatet jeg fikk avvek stort fra det jeg ble forespeilet under konsultasjon, og som jeg ble vist med 3D simulert teknikk. Et år etter operasjon var resultatet en ujevn neserygg der hvor kulen på nesen fortsatt var prominent, og jeg hadde fremdeles en bred nese forfra.

Jeg endte opp med å betale fullpris for en revisjonsneseplastikk hos en dyktig kirurg på en annen klinikk, da jeg ikke lenger hadde tiltro til Ulf Bertheim. Ut fra min vurdering og mitt møtet med denne Bertheim, anbefaler jeg på det sterkeste å styre unna denne kirurgen hvis du har planer om å ta en neseoperasjon.

Kunnskapsrik

Lege: Miray Al-Mustafa Skrevet

Kunnskapsrik og effektiv. Forklarer underveis og gir gode forslag til produkter i den prisklassen man selv ønsker.
Kommer definitivt tilbake!

Bra

Lege: Arne Kristian Aune Skrevet

Veldig fornøyd etter kneoperasjon i 2021
Rask og god behandling.
Bare å spørre og Informere han om du tror det er relevant.