Åsane legekontor

Myrdalsvegen 22 5131 Nyborg

Siste vurderinger av Åsane legekontor

Dårlig opplevelse

Lege: Arild Sletteberg Skrevet

Var her med min sønn på 3 år. Skulle sjekke halsen og var veldig pågående med å stikke pinnen inn i munnen hans uten å forberede på forhånd. Min sønn ble redd og gråt. Da spurte legen mange ganger «vil du is?» og «du skal få premie». Etter undersøkelsen spurte jeg hvor det ble av premien. Da sa han at de hadde ikke premier på dette kontoret. Syns det er dårlig av en lege å love både is og premie når de ikke har det likevel. I tillegg satt han mye å såg på PC og spurte de samme spørsmålene om flere ganger og det var tydelig at han ikke hørte etter på svaret.

Uprofesjonelt

Lege: Arild Sletteberg Skrevet

Legen spurte spørsmål og kom med antagelser om ting han ikke har noe med. Var svært bastant i sine uttalelser. Startet timen med å lese epikrisen og satt bare og så ned på papiret en stund uten å si et ord.

Hyggelig og grundig

Lege: Arild Sletteberg Skrevet

Hadde en kjekk legetime, problemet jeg hadde ble funnet ut av. Med spøk og koselig prat. Ble godt forstått og følte meg hørt.

Rutinert, ikke løsningsorientert

Lege: Arild Sletteberg Skrevet

Hadde med en liste med ting jeg hadde prøvd for å bedre problemet, han avbrøt meg etter 1 punkt og startet å undersøke selv. Virket ufokusert, antok mye, kjørte på autopilot. Satt på en hørselstest og satt seg på PCen. Avslutningsvis sa han plutselig 'du kan gå å betale'. Så spurte jeg hvordan problemet kunne løses. Han sa at det ville gå over av seg selv, men kan ta måneder. Følgte ikke rutiner i forhold til henvisning i forkant fra allmennlege, resulterte i at jeg ikke fikk igjen penger fra forsikringselskap.

Need to learn how to respect people.

Lege: Arild Sletteberg Skrevet

This doctor needs to learn and show respect to other cultures and religions. He got too personal and asking questions which were totally insane. I wouldn't advice anyone seeing him, he is not in right mind.