Askim Øyelegekontor Dianosh Dinparvar

Hovsvn. 8 1831 Askim

Siste vurderinger av Askim Øyelegekontor Dianosh Dinparvar

Veldig fornøyd!

Lege: Dianosh Dinparvar Skrevet

Var først hos en annen øyelege for vurdering av øyelokkoperasjon, der var de ikke interessert i meg som person, eller utfordringer i forhold til anestesi. Her i Askim ble jeg tatt på alvor, hele greia gikk over all forventning og resultatet er strålende. Har anbefalt han til alle mine venner som vurderer slik kirurgi!

Helt super

Lege: Dianosh Dinparvar Skrevet

Super fornøyd med øyelokk operasjon. Rask behandling. Tydelig beskrivels av ingrepet . Smertefritt .anbefaler til andre. Som også er fornøyd etter sine operasjoner hos han

Anbefales ikke.

Lege: Dianosh Dinparvar Skrevet

Denne legen bryr seg ikke om sine pasienter. Han har ikke tid til å høre på deg. Man følger seg ikke velkommen.

Dårlig

Lege: Dianosh Dinparvar Skrevet

Fikk en følelse av at han ville ha meg ut igjen så fort som mulig. Gjorde få undersøkelser, og sa at det ikke var noe galt med mine øynene mine. I de periodene jeg har rennende øyne, sa han at jeg får bruke solbriller.

Dro senere til en annen øyelege. Han gjorde flere undersøkelser, og fant ut hvorfor jeg har rennende øyne.

Bra!

Lege: Dianosh Dinparvar Skrevet

Jeg har følt meg godt ivaretatt og føler meg trygg på at Dr. Dinparvar gjør en god og grundig jobb. Det er enkelt å kommunisere med han og hans ansatte, både ansikt til ansikt og på telefon.
Jeg har en synsproblematikk som ikke er «det mest vanlige» og på dette øyelegekontoret ble dette tatt på alvor.