Diploma AS

Boecks gate 3 1473 Lørenskog

Siste vurderinger av Diploma AS

Dømmende og arrogant

Lege: Olav Jetlund Skrevet

Jeg jobber som spesialist innen IT og har musikk som hobby

Første inntrykket mitt er at han ikke liker musikere etter kommentaren: ‘Jaså, du er musiker du!!’

Jeg sliter med sterke tinnitusplager etter et hjerneslag for ett år siden.

Her var det absolutt ingen hjelp å få eller forslag til hjelp.
Jeg spurte om det var noen hjelpemidler og fikk til svar: ‘ Ja, sikkert. Det finnes kanskje noe høreapparat’. Virket som han bare ville ha meg ut.

Fant en ny klinikk i Oslo hvor jeg ble møtt med respekt og fikk all den hjelpen jeg ønsket. Nå er hjelpemidler på vei og oppfølgingstime er avtalt!

PS! Dette er den andre legen jeg har brukt hos Diploma Lørenskog og definitivt den siste på dette legesenteret.

Jeg blir alltid sett på som blid og positiv person og har ingen problemer med folk/leger jeg møter ellers!! Hun som tok hørseltesten var forøvrig veldig hyggelig!

Veldig bra lege!

Lege: Olav Jetlund Skrevet

Var hos Olav på konsultasjon med bihulene, og det var veldig bra.
Han er en veldig hyggelig og forståelsesfull mann, noe som er beroligende når man skal ha lange instrumenter langt inn i nesa. Han hørte på hva jeg hadde å si, og møtte meg på en god og verdig måte.
Damene på kontoret er også veldig hyggelige og omsorgsfulle.
Jeg har vært der for noen år siden, da hos en annen lege, og det var ikke bra. Så tusen takk, for at det ble en god opplevelse denne gangen!

Utrolig flinke og trygge!

Lege: Geir Siem Skrevet

Datteren min på 2,5 år skulle operere falske mandler.
Hun var så redd.
Men de var så flinke til å roe henne ned da hun skulle få bedøvelse, og operasjonen tok 15-20 minutter.

Ingen komplikasjoner senere.
Ville absolutt dratt dit igjen 😊

Fantastisk flink, trygg og grei lege.

Lege: Geir Siem Skrevet

Min datter på snart 17 år skulle ta mandlene på Diploma Lørenskog og Geir Siem var legen. Etter en vellykket operasjon dro vi hjem. Alt gikk bra bortsett fra at 'vesla' ikke klarte å holde på verken vått eller tørt. Alt kom opp igjen og jeg var i kontakt med Geir. Fikk gode råd som ble testet ut. Etter 2 døgn med oppkast ordnet han slik at vi fikk komme på sykehuset. Der lå vi i 2 døgn før alt var stabilisert og vi kunne reise hjem igjen. Jeg vil virkelig berømme denne legen. Han er svært seriøs og har hjertet på rett plass. Han fulgte opp oss hele veien og ringte i ettertid for å høre hvordan det gikk. Tommelen opp for både legen og Diploma Lørenskog (veldig hyggelig personale der også).

Fantastiskt bemötande

Lege: Geir Siem Skrevet

Min dotter på 5 år hade pillat in ett föremål i ena örat vilket gjorde att vi tog kontakt med Diploma. Även om det inte var något som var akut och måste tas bort på en gång så fick hjälp samma dag. Geir var läkaren som tog emot oss och vi fick mycket fin hjälp. Han förklarade allt som skulle ske så inget blev skrämmande för henne. Ut gick en nöjd 5-åring utan något extra i örat. Fin service på alla sett och vis.