Diploma AS, Senter for ønh-sykdommer

Boecksgt. 3 1473 Lørenskog

Siste vurderinger av Diploma AS, Senter for ønh-sykdommer

Fantastisk Lege

Lege: Geir Siem Skrevet

Alle på legekontoret er imøtekommende og hyggelige. Jeg har vært hos Geir Siem 3 ganger. Første gang for undersøkelse av mandlene. Andre gang for korona test før opprasjon. Og 3 gang for mandel opprasjon. Han har vært like hyggelig vær gang, og tar seg altid god tid. Han er en lege jeg setter stor pris på.
Ikke ofte man møter så bra lege.
Eller så fantastiske legekontor damer.
Ikke er dem dyr i pris heller.

Harhendt mot pasient

Lege: Olav Jetlund Skrevet

Tenker lite på hvem som har smerter under behandlingen bryr seg lite om hva pasienten føler
blir nok ikke flere konsultasjoner hos han.
Skremmende opplevelse.Lege Olav Jetlund

Trygg, god lege!!!

Lege: Øyvind Gårud Skrevet

Helt fantastisk lege, jeg ble tatt på alvor.Følte meg trygg, kom inn til avtalt tid. Jeg fikk god hjelp, riktig undersøkelse.Jeg er veldig fornøyd.

En meget kompetent spesialist

Lege: Elisabeth Lavold Skrevet

Jeg har vært pasient hos Elisabeth en årrekke og mine besøk hos henne er alltid en god opplevelse. Hun er en fantastisk lege og spesialist. Hun ser "hele meg" og er empatisk og forståelsesfull. Jeg vurderer henne som særdeles kunnskapsrik og faglig meget dyktig. Hun gir alltid god forklaring på hva som skjer underveis i undersøkelsen og gir alltid god informasjon om veien videre samt gode råd og nyttige tips. Fremfor alt er hun lyttende og en trygg og god samtalepartner som tar seg tid til å gi gode svar på alle mine spørsmål.
Jeg gir henne top score og mine varmeste anbefalinger.

Dømmende og arrogant

Lege: Olav Jetlund Skrevet

Jeg jobber som spesialist innen IT og har musikk som hobby

Første inntrykket mitt er at han ikke liker musikere etter kommentaren: ‘Jaså, du er musiker du!!’

Jeg sliter med sterke tinnitusplager etter et hjerneslag for ett år siden.

Her var det absolutt ingen hjelp å få eller forslag til hjelp.
Jeg spurte om det var noen hjelpemidler og fikk til svar: ‘ Ja, sikkert. Det finnes kanskje noe høreapparat’. Virket som han bare ville ha meg ut.

Fant en ny klinikk i Oslo hvor jeg ble møtt med respekt og fikk all den hjelpen jeg ønsket. Nå er hjelpemidler på vei og oppfølgingstime er avtalt!

PS! Dette er den andre legen jeg har brukt hos Diploma Lørenskog og definitivt den siste på dette legesenteret.

Jeg blir alltid sett på som blid og positiv person og har ingen problemer med folk/leger jeg møter ellers!! Hun som tok hørseltesten var forøvrig veldig hyggelig!