Diploma AS, Senter for ønh-sykdommer

Telefonnummer67 90 15 0067 90 15 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Boecksgt. 3 1473 Lørenskog

Siste vurderinger av Diploma AS, Senter for ønh-sykdommer

Flinke og trygge leger

Lege: Elisabeth Lavold Skrevet

Veldig forsnøyd med Elisabeth og Diploma generelt! Har gitt oss god hjelp med vår 11 år gamle datter som har hatt øreproblemer siden hun var liten (1 år). De har fulgt henne tett og også purret mye på A-hus ifm med en operasjon som har latt vente på seg. Har vært innom flere leger hos Diploma og mitt inntrykk er at de er veldig profesjonelle og flinke. Datteren vår satte inn dren i øret da hun var 4 år (dagkirurgi) og alle var veldig gode på å trygge oss foreldre. Alt gikk bra med narkose og oppvåkning. Kan anbefale Diploma på det varmeste :)

Utrolig flinke og trygge!

Lege: Geir Siem Skrevet

Datteren min på 2,5 år skulle operere falske mandler.
Hun var så redd.
Men de var så flinke til å roe henne ned da hun skulle få bedøvelse, og operasjonen tok 15-20 minutter.

Ingen komplikasjoner senere.
Ville absolutt dratt dit igjen 😊

Arrogant og uhøflig

Lege: Elisabeth Lavold Skrevet

Hun har en holdning og oppførsel som ikke hører hjemme i forbindelse med behandling av pasienter.
Lytter ikke, er overhodet ikke interessert i hvordan du selv opplever situasjoner, hun vet best. Ikke still kritiske spørsmål, da blir hun sinna.
Det virker som hun ikke liker å jobbe med mennesker.
Hadde Diploma hatt en konkurrent i området her, hadde hun nokk sluppet å forholde seg til mennesker,
for da tror jeg at Diploma hadde mistet mange kunder.

Rask og god behandlig

Lege: Øyvind Gårud Skrevet

Ble trodd og tatt på alvor. Kort ventetid, kom inn til avtalt tid. Var liyt betenkt etter å ha lest hva andre skriver her, men det inntrykket snudde han med en gang. Helt super behandling og jeg følte med trygg.

Aldri mer!!

Lege: Øyvind Gårud Skrevet

Noe mer nedlatende lege skal man lete lenge etter. Blir ikke tatt på alvor og er rett og slett frekk vis du misforstår eller spør om noe.