Diploma AS, Senter for ønh-sykdommer

Telefonnummer67 90 15 0067 90 15 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Boecksgt. 3 1473 Lørenskog

Siste vurderinger av Diploma AS, Senter for ønh-sykdommer

En meget kompetent spesialist

Lege: Elisabeth Lavold Skrevet

Jeg har vært pasient hos Elisabeth en årrekke og mine besøk hos henne er alltid en god opplevelse. Hun er en fantastisk lege og spesialist. Hun ser "hele meg" og er empatisk og forståelsesfull. Jeg vurderer henne som særdeles kunnskapsrik og faglig meget dyktig. Hun gir alltid god forklaring på hva som skjer underveis i undersøkelsen og gir alltid god informasjon om veien videre samt gode råd og nyttige tips. Fremfor alt er hun lyttende og en trygg og god samtalepartner som tar seg tid til å gi gode svar på alle mine spørsmål.
Jeg gir henne top score og mine varmeste anbefalinger.

Dømmende og arrogant

Lege: Olav Jetlund Skrevet

Jeg jobber som spesialist innen IT og har musikk som hobby

Første inntrykket mitt er at han ikke liker musikere etter kommentaren: ‘Jaså, du er musiker du!!’

Jeg sliter med sterke tinnitusplager etter et hjerneslag for ett år siden.

Her var det absolutt ingen hjelp å få eller forslag til hjelp.
Jeg spurte om det var noen hjelpemidler og fikk til svar: ‘ Ja, sikkert. Det finnes kanskje noe høreapparat’. Virket som han bare ville ha meg ut.

Fant en ny klinikk i Oslo hvor jeg ble møtt med respekt og fikk all den hjelpen jeg ønsket. Nå er hjelpemidler på vei og oppfølgingstime er avtalt!

PS! Dette er den andre legen jeg har brukt hos Diploma Lørenskog og definitivt den siste på dette legesenteret.

Jeg blir alltid sett på som blid og positiv person og har ingen problemer med folk/leger jeg møter ellers!! Hun som tok hørseltesten var forøvrig veldig hyggelig!

Dårlig erfaring

Lege: Øyvind Gårud Skrevet

Jeg har vært hos denne legen ved to anledninger. Dessverre har jeg begge ganger blitt møtt av en helt uinteressert og lite engasjert lege. Han fremstår som utilpass, bruker 20 sekunder på å undersøke deg. Er helt uinteressert i sykehistorien din og å høre om symptomene du har. Et av apparatene han skulle undersøke med fungerte ikke, og han svarte da med at "vi hadde sikkert ikke funnet noe der uansett". Jeg har fått mer ut av å google problemene mine enn å være hos denne legen. Han er sikkert et bra menneske og en dyktig lege med mye utdannelse, men når det gjelder kommunikasjon får han strykprosent hos meg.

Veldig bra lege!

Lege: Olav Jetlund Skrevet

Var hos Olav på konsultasjon med bihulene, og det var veldig bra.
Han er en veldig hyggelig og forståelsesfull mann, noe som er beroligende når man skal ha lange instrumenter langt inn i nesa. Han hørte på hva jeg hadde å si, og møtte meg på en god og verdig måte.
Damene på kontoret er også veldig hyggelige og omsorgsfulle.
Jeg har vært der for noen år siden, da hos en annen lege, og det var ikke bra. Så tusen takk, for at det ble en god opplevelse denne gangen!

Flinke og trygge leger

Lege: Elisabeth Lavold Skrevet

Veldig forsnøyd med Elisabeth og Diploma generelt! Har gitt oss god hjelp med vår 11 år gamle datter som har hatt øreproblemer siden hun var liten (1 år). De har fulgt henne tett og også purret mye på A-hus ifm med en operasjon som har latt vente på seg. Har vært innom flere leger hos Diploma og mitt inntrykk er at de er veldig profesjonelle og flinke. Datteren vår satte inn dren i øret da hun var 4 år (dagkirurgi) og alle var veldig gode på å trygge oss foreldre. Alt gikk bra med narkose og oppvåkning. Kan anbefale Diploma på det varmeste :)