Diploma AS, Senter for ønh-sykdommer

Telefonnummer67 90 15 0067 90 15 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Boecksgt. 3 1473 Lørenskog

Siste vurderinger av Diploma AS, Senter for ønh-sykdommer

Dårlig erfaring

Lege: Øyvind Gårud Skrevet

Jeg har vært hos denne legen ved to anledninger. Dessverre har jeg begge ganger blitt møtt av en helt uinteressert og lite engasjert lege. Han fremstår som utilpass, bruker 20 sekunder på å undersøke deg. Er helt uinteressert i sykehistorien din og å høre om symptomene du har. Et av apparatene han skulle undersøke med fungerte ikke, og han svarte da med at "vi hadde sikkert ikke funnet noe der uansett". Jeg har fått mer ut av å google problemene mine enn å være hos denne legen. Han er sikkert et bra menneske og en dyktig lege med mye utdannelse, men når det gjelder kommunikasjon får han strykprosent hos meg.

Veldig bra lege!

Lege: Olav Jetlund Skrevet

Var hos Olav på konsultasjon med bihulene, og det var veldig bra.
Han er en veldig hyggelig og forståelsesfull mann, noe som er beroligende når man skal ha lange instrumenter langt inn i nesa. Han hørte på hva jeg hadde å si, og møtte meg på en god og verdig måte.
Damene på kontoret er også veldig hyggelige og omsorgsfulle.
Jeg har vært der for noen år siden, da hos en annen lege, og det var ikke bra. Så tusen takk, for at det ble en god opplevelse denne gangen!

Tåler ikke at pasienten vil fortelle om sin sykdomsopplevelse

Lege: Elisabeth Lavold Skrevet

Hun har hver gang jeg har hatt time hos henne vært svært oppsatt på å kontrollere situasjonen i møte med meg som pasient. At jeg ville fortelle noe selv om mine egne erfaringer overhørte hun fullstendig. Hun hadde rett påstod hun, selv om hun altså ikke ville engang høre på eller ta hensyn til de erfaringene jeg selv har hatt med min egen kropp i mange år. Da jeg påpekte dette, og fortvilet forsøkte å be henne om å høre på hva jeg hadde å si henne om min egen sykdomsopplevelse, framstod hun for meg som hevngjerrig straffende, og oppvigler til konflikt med meg som pasient. Da jeg senere var hos andre ansatte hos Diploma, ble det klart at hun hadde brukte mye energi på å baksnakke meg til sine kollegaer, og vendt dem mot meg. Noe som gjorde pasientopplevelsen min hos Diploma svært dårlig - og jeg drar aldri tilbake.

Flinke og trygge leger

Lege: Elisabeth Lavold Skrevet

Veldig forsnøyd med Elisabeth og Diploma generelt! Har gitt oss god hjelp med vår 11 år gamle datter som har hatt øreproblemer siden hun var liten (1 år). De har fulgt henne tett og også purret mye på A-hus ifm med en operasjon som har latt vente på seg. Har vært innom flere leger hos Diploma og mitt inntrykk er at de er veldig profesjonelle og flinke. Datteren vår satte inn dren i øret da hun var 4 år (dagkirurgi) og alle var veldig gode på å trygge oss foreldre. Alt gikk bra med narkose og oppvåkning. Kan anbefale Diploma på det varmeste :)

Utrolig flinke og trygge!

Lege: Geir Siem Skrevet

Datteren min på 2,5 år skulle operere falske mandler.
Hun var så redd.
Men de var så flinke til å roe henne ned da hun skulle få bedøvelse, og operasjonen tok 15-20 minutter.

Ingen komplikasjoner senere.
Ville absolutt dratt dit igjen 😊