Diploma AS, Senter for ønh-sykdommer

Telefonnummer67 90 15 0067 90 15 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Boecksgt. 3 1473 Lørenskog

Siste vurderinger av Diploma AS, Senter for ønh-sykdommer

Dømmende og arrogant

Lege: Olav Jetlund Skrevet

Jeg jobber som spesialist innen IT og har musikk som hobby

Første inntrykket mitt er at han ikke liker musikere etter kommentaren: ‘Jaså, du er musiker du!!’

Jeg sliter med sterke tinnitusplager etter et hjerneslag for ett år siden.

Her var det absolutt ingen hjelp å få eller forslag til hjelp.
Jeg spurte om det var noen hjelpemidler og fikk til svar: ‘ Ja, sikkert. Det finnes kanskje noe høreapparat’. Virket som han bare ville ha meg ut.

Fant en ny klinikk i Oslo hvor jeg ble møtt med respekt og fikk all den hjelpen jeg ønsket. Nå er hjelpemidler på vei og oppfølgingstime er avtalt!

PS! Dette er den andre legen jeg har brukt hos Diploma Lørenskog og definitivt den siste på dette legesenteret.

Jeg blir alltid sett på som blid og positiv person og har ingen problemer med folk/leger jeg møter ellers!! Hun som tok hørseltesten var forøvrig veldig hyggelig!

Dårlig erfaring

Lege: Øyvind Gårud Skrevet

Jeg har vært hos denne legen ved to anledninger. Dessverre har jeg begge ganger blitt møtt av en helt uinteressert og lite engasjert lege. Han fremstår som utilpass, bruker 20 sekunder på å undersøke deg. Er helt uinteressert i sykehistorien din og å høre om symptomene du har. Et av apparatene han skulle undersøke med fungerte ikke, og han svarte da med at "vi hadde sikkert ikke funnet noe der uansett". Jeg har fått mer ut av å google problemene mine enn å være hos denne legen. Han er sikkert et bra menneske og en dyktig lege med mye utdannelse, men når det gjelder kommunikasjon får han strykprosent hos meg.

Veldig bra lege!

Lege: Olav Jetlund Skrevet

Var hos Olav på konsultasjon med bihulene, og det var veldig bra.
Han er en veldig hyggelig og forståelsesfull mann, noe som er beroligende når man skal ha lange instrumenter langt inn i nesa. Han hørte på hva jeg hadde å si, og møtte meg på en god og verdig måte.
Damene på kontoret er også veldig hyggelige og omsorgsfulle.
Jeg har vært der for noen år siden, da hos en annen lege, og det var ikke bra. Så tusen takk, for at det ble en god opplevelse denne gangen!

Tåler ikke at pasienten vil fortelle om sin sykdomsopplevelse

Lege: Elisabeth Lavold Skrevet

Hun har hver gang jeg har hatt time hos henne vært svært oppsatt på å kontrollere situasjonen i møte med meg som pasient. At jeg ville fortelle noe selv om mine egne erfaringer overhørte hun fullstendig. Hun hadde rett påstod hun, selv om hun altså ikke ville engang høre på eller ta hensyn til de erfaringene jeg selv har hatt med min egen kropp i mange år. Da jeg påpekte dette, og fortvilet forsøkte å be henne om å høre på hva jeg hadde å si henne om min egen sykdomsopplevelse, framstod hun for meg som hevngjerrig straffende, og oppvigler til konflikt med meg som pasient. Da jeg senere var hos andre ansatte hos Diploma, ble det klart at hun hadde brukte mye energi på å baksnakke meg til sine kollegaer, og vendt dem mot meg. Noe som gjorde pasientopplevelsen min hos Diploma svært dårlig - og jeg drar aldri tilbake.

Extremt dårlig både lege og senteret som totalt

Lege: Elisabeth Lavold Skrevet

Dette er hovedsakelig for hele diploma
De er arrogante
Lite behjelpelig
Fikk til og føle meg extremt ubehagelig
Jeg fikk mine app stjålet i november 2017 det er nå juni 2018 jeg går ennå uten apparater på BEGGE ØRER fordi diploma ikke gjør jobben sin vi har skrevet sendt e post levert brev på døra min ste far har vært der
De ber meg ringe ( min mor og stefar har ringt) men jeg får jo ikke ringt for jeg hører jo ikke
Hvor vansklig er det og forstå
Forsikringen sier diploma må bekrefte når jeg fikk app sist og søke på nye så er alt i orden

Men som sagt så bryr de seg ikke om at jeg har gått i 8 mnd!!!!!!!!!
Uten og høre ordentlig
Jeg har blitt totalt isolert pga dette

Når har dere tenkt og reagere
Det er kun og søke
Dere trenger ikke og se meg engang !!!!