Flora Asadi

• Øre-nese-hals-lege

Siste vurderinger av Flora Asadi

Lite tilgjengelig

Lege: Flora Asadi Skrevet

Elendig adkomst beliggende mot et stort lyskryss. Det er ikke muligheter for av-/påstigning like ved. Drosje må enten rygge opp på fortau, kjøre rundt hele bygget eller kjøre inn på parkeringsplass på andre sida av hovedvegen. For eldre og de som har utfordringer med å gå langt, blir dette vanskelig.

Kontoret er tilnærmet UMULIG å nå på telefon. I tillegg har de helt stengt på fredager.

De trenger "smilekurs" og bedre forståelse for hva service er.

Veldig dårlig

Lege: Flora Asadi Skrevet

Legen var hyggelig, men han skulle bestille røntgen i etterkant av timen og glemte det helt bort. Har forsøkt i 3 uker å komme gjennom på telefon uten å få svar, det er heller ikke mulig å finne annen kontaktinfo. Siden jeg bor 45 minutter unna er det ikke bare å kjøre innom. Jeg kjørte likevel bort for å få kontakt med dette kontoret, bare for å finne ut at de har stengt på onsdager, bomtur der altså.

Utrolig hva vi som pasienter må godta i helsesystemet.

Helt uten hjelp

Lege: Flora Asadi Skrevet

Jeg gikk til legen min fordi jeg hadde lest mye den siste tiden om at det muligens fantes flere behandlingsformer for tinnitus som jeg har hatt i 35 år. Etter et besøk hos Nasadi og etter flere tester blir jeg svart med et smil om at "det må du bare tenke mindre på" Helt bortkastet hele besøket.

Nedlatende og uinteressert.

Lege: Flora Asadi Skrevet

Jeg kom til Flora Asadi fordi jeg har tinnitus og lurte på om jeg kunne få bestilt støymaskin som jeg bruker på natten for å dempe når tinnitusen er ekstra ille (den gamle ble ødelagt). Jeg fikk beskjed at jeg ikke hadde tinnitus, og hun ba meg ta meg sammen fordi "alle voksne har øresus". Hun ville heller ikke hjelpe meg med å bestille en ny maskin og jeg fikk beskjed at en sånn maskin fantes ikke.

Hun gjorde en vanlig sjekk av ører og det gjorde hun bra, men det følte ikke spesielt godt å bli kalt en sytepave. Det var første (og siste) gang jeg var der også.

Samtidig tok jeg også en hørseltest, men legen som tok den åpnet døra ut til gangen og det var ekstremt vanskelig å vite om jeg hørte de svake lydene når resepsjonen sitter å tjatrer og babler. Uprofft!

Misfornøyd

Lege: Flora Asadi Skrevet

Legen var påfallende dårlig til å lytte. ikke interessert i høre ordentlig på sykdomshistorien min. Følte meg generelt lite anerkjent og sett