Gintare Bubenaite

1 vurdering

Siste vurderinger av Gintare Bubenaite

Dyktig

Lege: Gintare Bubenaite Skrevet

Jeg kan anbefale henne. Hun lytter og forstår fra flere perspektiver. Hun kommer med gode forklaringer, er saklig og hyggelig.
Kan sikkert oppleves litt streng i begynnelsen, men når man har lært hverandre å kjenne er det ikke noe problem.
Er veldig glad for at jeg fortsatte hos henne selv om jeg kanskje synes det var litt vanskelig i starten. Hun ønsker å hjelpe og hun gjør det! :)

Anbefales ikke

Lege: Gintare Bubenaite Skrevet

Jeg har ingen god erfaring med denne psykiateren. Fikk dårlig kontakt og som beskrevet tidligere, agressiv i sin tilnærming. Brukte endel skjemaer (som ofte blir brukt i psykiatrien) for å bli kjent med meg og dette ble helt feil for min del og fikk ikke tilit. Følte også at hun kritiserte meg som person. Mulig dette også skyldes språk/kulturforskjeller....

Ville ikke benyttet henne som behandler

Lege: Gintare Bubenaite Skrevet

Jeg har ingen god erfaring med denne behandleren. Jeg følte fra første stund at hun var for aggresiv i sin tilnærming, og pushet meg for mye over mine grenser. Jeg opplevde svært lite tillit til denne behandleren for å åpne opp om min problematikk, som jo er essensen med psykiatri.

Dialog mellom pasient og behandler er selvsagt tosidig, men jeg fikk ikke inntrykk av at hun var ute etter å forstå eller hjelpe meg på mine premisser. Så det er kun min personlige erfaring.