Gintare Bubenaite

Telefonnummer966 86 788966 86 7 ...
Rosenborggata 3 0356 Oslo

Siste vurderinger av Gintare Bubenaite

Anbefaler henne ikke

Lege: Gintare Bubenaite Skrevet

Er enig med en del av kommentarene nedenfor.
Opplevde fra starten at det var vanskelig å kommunisere med henne, og opplevde henne som veldig lite forståelsesfull. Både ovenfor mine problemer og bekymringer, men også ovenfor min livssituasjon.
Hun var som nevnt av andre veldig lite fleksibel og ble direkte sur dersom en time måtte avlyses (med beskjed flere uker i forveien).
Det virker som hun har én behandlingsmetode, og den kan ikke endres/ tilpasses den enkelte pasient. Dette fungerte ikke for meg.

Velg en annen behandler!

Lege: Gintare Bubenaite Skrevet

Aggressiv i sin tilnærming og ikke hyggelig eller imøtekommende.
Ble litt bedre etter hvert, men jeg angrer på at jeg ikke byttet før.
Det er også utrolig vanskelig å bytte eller avbestille timer hos henne... Hun blir sur vis du ikke kan møte til time, selv om du gir beskjed i god tid (2 uker) før. Utrolig spesiell dame.

Dyktig

Lege: Gintare Bubenaite Skrevet

Jeg kan anbefale henne. Hun lytter og forstår fra flere perspektiver. Hun kommer med gode forklaringer, er saklig og hyggelig.
Kan sikkert oppleves litt streng i begynnelsen, men når man har lært hverandre å kjenne er det ikke noe problem.
Er veldig glad for at jeg fortsatte hos henne selv om jeg kanskje synes det var litt vanskelig i starten. Hun ønsker å hjelpe og hun gjør det! :)

Anbefales ikke

Lege: Gintare Bubenaite Skrevet

Jeg har ingen god erfaring med denne psykiateren. Fikk dårlig kontakt og som beskrevet tidligere, agressiv i sin tilnærming. Brukte endel skjemaer (som ofte blir brukt i psykiatrien) for å bli kjent med meg og dette ble helt feil for min del og fikk ikke tilit. Følte også at hun kritiserte meg som person. Mulig dette også skyldes språk/kulturforskjeller....

Ville ikke benyttet henne som behandler

Lege: Gintare Bubenaite Skrevet

Jeg har ingen god erfaring med denne behandleren. Jeg følte fra første stund at hun var for aggresiv i sin tilnærming, og pushet meg for mye over mine grenser. Jeg opplevde svært lite tillit til denne behandleren for å åpne opp om min problematikk, som jo er essensen med psykiatri.

Dialog mellom pasient og behandler er selvsagt tosidig, men jeg fikk ikke inntrykk av at hun var ute etter å forstå eller hjelpe meg på mine premisser. Så det er kun min personlige erfaring.