Hans Petter Westby

Telefonnummer69 31 51 2069 31 51 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kirkebrygga 2 1607 Fredrikstad

Siste vurderinger av Hans Petter Westby

Lite interessert, dårlig kommunikasjon, får jobben gjort.

Lege: Hans Petter Westby Skrevet

Brukt Hans Petter Westby over to år som øyelege, han får jobben gjort, men opplever han som noe vanskelig og kommunisere med, han virker lite interessert og lett irritabel. Følger ikke godt nok opp og sier bare hvordan du skal medisinere deg uten at du får det skriftlig om du ikke ber om det spesifikt.

Jeg har jo ikke blitt blind, så han får jo jobben gjort så det er jo det viktigste.
Kort ventetid når man trenger akutt time er positivt, noe vanskelig å nå gjennom på telefonen da det er dårlige telefon tider og forholde seg til.

Utolmodig og dårlig tid

Lege: Hans Petter Westby Skrevet

Dårlig ift til kommunikasjon med barn utolmodig og grinete ikke bra synd det er så få øyeleger å velge blant

Tja

Lege: Hans Petter Westby Skrevet

Flink,men virker ikke bry seg verken om god oppførsel eller kommunikasjon pr tlf.! Sur og grinete har jeg opplevd han som..En gang,etter halvannen uke med og prøve å få kontakt,dro jeg ned..Venta over EN TIME på venterommet.! Drar heller ett annet sted med barna mine.! Der man føler seg imøtekommende og bli møtt med ett SMIL.!!

Helt utrolig dårlig oppførsel

Lege: Hans Petter Westby Skrevet

Ble sent over fra Volvat til denne øyelegen. Jeg kom innom kontoret hans tidlig om morgenen for å få time, eller for å få behandling med en gang skulle være noe ledig.

Ble rett og slett kjeftet ut fordi jeg brukte Volvat istedenfor fastlegen min.
Noe så uhørt behandling har jeg aldri opplevd før og informert også Volvat om talen hans og behandlingen overfor meg.

Denne øyelegen skal jeg ALDRI besøke igjen.

Flink

Lege: Hans Petter Westby Skrevet

Veldig ok øyelege, og bra kontor med god service. Så fremt du ikke prøver å nå dem per telefon. Noe så innsnevrete telefontider har jeg aldri vært ute for. Det trekker ned kraftig.