Smerte-Medisinsk Institutt

Sørkedalsveien 10D 0369 Oslo

Siste vurderinger av Smerte-Medisinsk Institutt

Omtenksom og dyktig

Lege: Kjell Torp-Joakimsen Skrevet

Helt fantastisk flink lege med en ekstraordinær kunnskap om kronisk smerteproblematikk.
Han viser omsorg og forståelse

Fantastisk dyktig lege.

Lege: Henrik Högstrøm Skrevet

Legen er opptatt av pasienten. Veldig kunnskapsrik. Fantastisk hyggelig. Har aldri vært borti bedre lege noensinne. Bruker Botox. Ketamin i.v blokade. Utrolig trygg på egen kunnskap. Og har hjulpet/hjelper på en ypperlig måte. Kan anbefales på det aller sterkeste!

Trygg og profesjonell i sitt fag

Lege: Vidar Aasbø Skrevet

Vidar Aasbø er ikke bare i mine øyne profesjonell/dyktig i sitt arbeide/jobb, men han er også i tillegg et fantastisk nedmenneske👍🏻
Han er kunnskapsrik og godt oppdatert i sitt fagområdet (slik jeg har fått erfare han)
Tenker da innenfor begrepet «helse», og hvor stor dette området egentlig er, så føler jeg at han kan virkelig mye om så mangt både fysisk plager og tildels psykisk (som da er veldig viktig i.f.h til det man får behandlig i dette tilfelle).
Han er en god lytter og ikke minst rådgiver,en som du føler tar deg som pasient på alvor (man føler at man blitt tatt ordentlig seriøst der annet helsepersonell kanskje har møtt en tidligere ved at man har blitt oversett og/el eller da ikke blitt hørt/tatt seriøst/blitt ivarettatt).
Hos Vidar har jeg fått redusert mine daglige fysiske plager betraktelig, da ved den gode og riktige behandlingen jeg da får her (som jeg mener kommer av å bli behandlet av/på en profesjonell/profesjonelt måte).
I tillegg til å bidra positivt på det psykiske plan, som da kommer av det å bli lyttet til, og ta deg som person for akkurat den du er (sånn v/ å ta en seriøst, og ikke bare lene seg på tidligere historikk/diagnoser, men se deg i et nytt lys med sine egne øyne).
Mine faste behandlinger her i nå ca 2 år + har gitt meg en en god del behageligere/enklere hverdag (p.g.a en god del smerte lette i.f.h til tidligere behandlinger andre steder).
Så er i hvert fall jeg personlig 110% kjempe fornøyd med Vidar Aasbø, og evig takknemlig for all den hjelp jeg pr i dag har fått hos han ❤️‍🩹🙏🏻❤️‍🩹

Profesjonell lege med evne til å ta pasienten på alvor

Lege: Tore Hind Fagerlund Skrevet

Lyttende og støttende lege som tar pasienten på det største alvor. Kunnskapsrik og profesjonell. Man føler seg vel ivaretatt hos ham.

Fantastisk!

Lege: Henrik Högstrøm Skrevet

Han tar seg tid, forklarer det han gjør, hvorfor han gjør ting osv. Han ser deg som pasient og hører på hva du sier. Jeg har en diagnose de fleste leger ikke kjenner særlig mye til, da den er ganske unik, men han hadde full peiling, noe som gjør at jeg som vanligvis har følt meg usikker følte meg trygg! Håper han holder på i mange år til, dersom han selv ønsker det! Han er verdifull!