Vidar Aasbø

Anestesiologi

Autorisasjon (1984)

Vidar Aasbø er anestesilege i Moss og Oslo

Siste vurderinger av Vidar Aasbø

Trygg og profesjonell i sitt fag

Klinikk: Smerte-Medisinsk Institutt Skrevet

Vidar Aasbø er ikke bare i mine øyne profesjonell/dyktig i sitt arbeide/jobb, men han er også i tillegg et fantastisk nedmenneske👍🏻
Han er kunnskapsrik og godt oppdatert i sitt fagområdet (slik jeg har fått erfare han)
Tenker da innenfor begrepet «helse», og hvor stor dette området egentlig er, så føler jeg at han kan virkelig mye om så mangt både fysisk plager og tildels psykisk (som da er veldig viktig i.f.h til det man får behandlig i dette tilfelle).
Han er en god lytter og ikke minst rådgiver,en som du føler tar deg som pasient på alvor (man føler at man blitt tatt ordentlig seriøst der annet helsepersonell kanskje har møtt en tidligere ved at man har blitt oversett og/el eller da ikke blitt hørt/tatt seriøst/blitt ivarettatt).
Hos Vidar har jeg fått redusert mine daglige fysiske plager betraktelig, da ved den gode og riktige behandlingen jeg da får her (som jeg mener kommer av å bli behandlet av/på en profesjonell/profesjonelt måte).
I tillegg til å bidra positivt på det psykiske plan, som da kommer av det å bli lyttet til, og ta deg som person for akkurat den du er (sånn v/ å ta en seriøst, og ikke bare lene seg på tidligere historikk/diagnoser, men se deg i et nytt lys med sine egne øyne).
Mine faste behandlinger her i nå ca 2 år + har gitt meg en en god del behageligere/enklere hverdag (p.g.a en god del smerte lette i.f.h til tidligere behandlinger andre steder).
Så er i hvert fall jeg personlig 110% kjempe fornøyd med Vidar Aasbø, og evig takknemlig for all den hjelp jeg pr i dag har fått hos han ❤️‍🩹🙏🏻❤️‍🩹

Veldig seriøs behandling og jeg er veldig fornøyd

Klinikk: Smerte-Medisinsk Institutt Skrevet

Består av dyktig personell og behandlere som tar deg på alvor!

Setter blokader og er veldig omtenksomme på at det skal gjøres riktig.

Anbefales på det varmeste for alle med smerter!

Et nytt liv

Klinikk: Smerte-Medisinsk Institutt Skrevet

Har nå vart behandlet av Vidar i lit øver 6 månader og mine smerter fra nerveskade har blitt mindre, ikke fjernet men lettere at leve med. Jag tar behandling var 4 uke og de tre første uker er jag meget bedre og uke 4 øker smerte på nytt. Jag har informer flere om klinikken og før gikk jag på smerte klinikken på Drammen sykehus uten resultat og hjelp. Glad jag funnet frem til Vidar og klinikken.

Ivaretakende

Klinikk: Smerte-Medisinsk Institutt Skrevet

Har alltid tid og er en blid fyr. Er lyttende. Trygghetsskapende. Han er opptatt av hvordan du har det før og etter behandlingen. Hans behandling er magisk på mine smerter.