Marco Filipponi

Killengreensgate 7 9008 Tromsø

Siste vurderinger av Marco Filipponi

Enkel og grei

Lege: Marco Filipponi Skrevet

Har vært hos Filipponi 4 ganger i løpet av 2 år og har bare gode erfaringer.Hyggelige og dyktige ansatte.Jeg ønsker å gi vurdering her,da jeg mistenker at stort sett bare de som er mindre fornøyd gir tilbakemeldinger.

Sur og lite kundevennlig

Lege: Marco Filipponi Skrevet

Var der med min datter. Må si at det var en MEGET spesiell opplevelse. Han var irritabel og sur på barnet fordi hun var sjenert og synsundersøkelsen tok lengre tid enn han sikkert hadde ønsket og regnet med. Ikke barnevennlig i det hele tatt, og det virket som at han ikke er spesielt serviceinnstilt eller glad i mennesker.

Lite diskret

Lege: Marco Filipponi Skrevet

Resepsjonen og venterommet er i samme rom. Resepsjonisten snakket høyt og tydelig slik at alle i venterommet fikk med seg mine plager, hva behandlingen skulle være og når jeg fikk neste time.

Svært dårlig lege

Lege: Marco Filipponi Skrevet

Gjorde ikke legejobb og ikke sjekke på øyene mine (øyebunn osv.) mht mulig sykdommer og testet synet som er egentlig et optikker jobb. Han nektet å sjekke øyebunn selv om jeg ba om det.

Anbefales ikke!

Lege: Marco Filipponi Skrevet

Han fremstår som uvennlig og med dårlig tid. Han har en måte å ordlegge seg på som er skremmende og han virker ikke troverdig i uttalelsene. Jeg synes ikke han passer til jobben sin og jeg er glad jeg ikke skal tilbake til han.