Marco Filipponi

Telefonnummer77 61 03 1177 61 03 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Killengreensgate 7 9008 Tromsø

Siste vurderinger av Marco Filipponi

Svært dårlig lege

Lege: Marco Filipponi Skrevet

Gjorde ikke legejobb og ikke sjekke på øyene mine (øyebunn osv.) mht mulig sykdommer og testet synet som er egentlig et optikker jobb. Han nektet å sjekke øyebunn selv om jeg ba om det.

Anbefales ikke!

Lege: Marco Filipponi Skrevet

Han fremstår som uvennlig og med dårlig tid. Han har en måte å ordlegge seg på som er skremmende og han virker ikke troverdig i uttalelsene. Jeg synes ikke han passer til jobben sin og jeg er glad jeg ikke skal tilbake til han.

Veldig rask, ikke positivt ment.

Lege: Marco Filipponi Skrevet

Tok seg ikke tid til å høre på det jeg ville forklare, ble litt overkjørt av hans meninger underveis. Vet ikke om det var språkproblemer, eller om han hadde dårlig tid. Jeg fikk iallefall ikke lagt frem problemet mitt, før jeg plutselig sto på gangen med øyedråper i hånden.

Kunnskapsrik, men litt for rask.

Lege: Marco Filipponi Skrevet

I utgangspunktet tror jeg han er god på feltet sitt som spesialist. Min datter og jeg har amblyopi.

Men som alle andre er det vel variasjon i dager med mye å gjøre og andre der man har litt bedre tid. Så jeg har ofte følt at det er rett inn og rett ut, andre ganger er det mye bedre og mannen er ganske flink med både barn og voksene.

Men som alltids når det kommer noe så viktig som syn, vi er jo visuelle dyr, så er kan det lønne seg å få andre til og sjekke også.

Trygg og solid

Lege: Marco Filipponi Skrevet

Gjorde grundig undersøkelse og forklarte betryggende.
Vennlig og hyggelig lege som jeg fikk tillit til.