Nordland Medisinske senter

Tollbugate10 8006 Bodø

Siste vurderinger av Nordland Medisinske senter

Trygg og Kunskapsrik

Lege: Matthias Heyd Skrevet

Mathias er en utrolig dyktig lege ! Jeg var så engstelig med tinnitus jeg lider for 15 år. Etter time hos han og hans dyktig kollega audiograf Ida- Marie, jeg ble så rolig og trygg ! Trodde at jeg skulle bli gal men bare å snakke med begge om mitt problem følte at ting kan gå mye bedre og at jeg vil venne meg til ny situasjon og å leve med tinnitus ! For et team !!!!! Mathias er en utrolig dyktig lege med masse kunnskap som roer deg ned, hyggelig å prate med ! Hører på deg, og prøver alt han kan få å gi deg grundig informasjon og hjelp ! Tusen Takk Mathias og Ida- Marie dere er et super team . Jeg følte som jeg var blant venner for å snakke om mitt problem... ikke lege og audiograf !

Trygg og dyktig

Lege: Matthias Heyd Skrevet

Vi opplevde Mathias som dyktig på sitt felt. Og tok absolutt vår situasjon med datteren vår på alvor. Vi har først måttet diskutere oss frem til en henvisning til ØNH via fastlege. Men når vi kommer til Dr Mathias Heyd ser han problemet/utfordringene på barnet vårt tvert. Vi er så glad for at vi sto på hos fastlegen og fikk henvisning. Datteren vår ble operert for falskmandel som var medium stor. Vi har fått ett nytt barn. Som sover hele natta, er uthvilt, snorker ikke, puster normalt og er mye mer tilfreds.
Vi er utrolig glad for at dette ble gjort.

Tusen takk!

Konstruktiv!

Lege: Matthias Heyd Skrevet

Etter flere resultatløse behandlinger på Nordlandssykehuset ble denne legen redningen for meg. Han ga både umiddelbar og langsiktig hjelp på porblemer som sykehuset mente ikke kunne løses. Takk!

Utrolig hyggelig og hjelpsom lege

Lege: Matthias Heyd Skrevet

Utrolig hyggelig og hjelpsom lege. Følte meg veldig trygg på mitt besøk hos han. Rolig og kunnskapsrik, veldig "menneskelig".

Virket som han liker jobben sin veldig godt og fikk inntrykk av at han virkelig ville hjelpe meg.