Bekkestua Legesenter

Telefonnummer67 58 10 1067 58 10 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bærumsveien 206 1318 Bekkestua

Siste vurderinger av Bekkestua Legesenter

Grusom opplevelse!

Lege: Olav-Øistein Nerheim Skrevet

Ikke ta barnet ditt med til denne legen! Dr.Nerheim er sikkert faglig flink, men arrogant overfor meg som forelder og veldig lite hensynsfull overfor mitt barn på 4 år. Når barnet hyler, gråter, er redd og trygler om at legen må stoppe, stopper han ikke for å prøve å berolige eller avlede, men ber bare om at foreldre og sykepleier holder barnet fast. Forferdelig opplevelse. Umulig etterpå å høre hva han så i øret til barnet mitt, da han pratet mens barnet fortsatt grått og trengte trøst.

He doesn't listen to his passient

Lege: Olav-Øistein Nerheim Skrevet

I have met him for my chronical ear infection for almost 5 years.Most of the time he says it's ok , you have no problem,sends me home with fever and infection. I started to think Its my mentality that I always think I am sick. Till This last time I had to visit my fastlege just a day after meeting him because of extreme coughing ,fever and weakness. After a blood test she found out I have had high infection in my body and needed to take strong medicine.

Instead of this He could have sent me to an other doctor during these years if he couldn't help me.

Even though I appreciate that he is always available for urgent visits but
Unfortunatly No sympathy and care:/

Sekretæren og legen svært lite hyggelige. Ikke gå hit!

Lege: Olav-Øistein Nerheim Skrevet

Har vært her for oppfølgning av vann i øret med min 2 år gamle datter. Nerheim fremstår som en svært lite hyggelig go varm person. Han er kort i dialogen, lite interssert og har meget dårlig tid. Sekretærene er de sureste og minst hyggelige jeg har vært bortpå. For eksempel da min datter fikk omgangssyke samme dag vi skulle på time så sa de bare surt at vi måtte betale uansett og sendte faktura på over 500 kr på en time jeg virkig ikke kunne stille på. jeg forskte og forklare og viste dokumentasjon på norovirus men ingenting hjalp, de kranglet og stod på sitt. Synd å møte mennesker som jobber med pasienter men likevel ikke viser noe omsorg eller glede i jobben sin. IKKE GÅ HIT!

Kan ikke kommunisere med barn

Lege: Olav-Øistein Nerheim Skrevet

Hadde sonen min der på 3 år, fleire gonger, i håp om at det skulle betre. Men kvar gong er han fullstendig ignorant overfor barnet. Han forklarar ikkje kva han skal gjere og held fast barneta hovud mens det grin og er fylt av panikk, slik at han skal få gjort jobben sin så fort som råd. Grusom opplevelse for barnet! Heldigvis har det møtt anna flott helsepersonell, men den legen vil han aldri gå til! Frårådar alle som skal til øre-nese-hals-spesialist med barn om å gå dit! Han informerer lite om funn og vurderingar og må utspørras for å få svar. Elendig folkeskikk.

Fullstendig mangel på evner med barn

Lege: Olav-Øistein Nerheim Skrevet

For barn er en tur til legen en stor hendelse, og ofte skummelt. At man da blir møtt av en lege som ikke forteller hva han gjør eller skal gjøre, kjører på uansett reaksjon fra barn og eneste svar på smerter og frykt er å holde barn fast så er det noe som skaper langvarig angst for alle legebesøk. Mye mulig Nerheim er faglig dyktig, men jeg vil sterkt fraråde noen å ta med sine barn dit.

For øvrig er ventetiden mellom 1-2 timer om ettermiddagene (til tross for at man har time), men bedre om morgenene.