Olav-Øistein Nerheim

Bekkestua Spesialistlegesenter, KOSMOP Olav-Øistein Nerheim

• Øre-, nese-, halssykdommer
  • Øre-nese-halssykdommer

1988

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Olav-Øistein Nerheim er øre-nese-hals-lege i Bærum

Siste vurderinger av Olav-Øistein Nerheim

Flink og effektiv

Klinikk: Bekkestua Spesialistlegesenter Skrevet

Opplever dr. Nerheim som meget kompetent og effektiv. I motsetning til andre leger jeg hadde konsultert, fant han ut årsaken til plagene jeg hadde hatt i årevis (vedvarende og tilbakevendende tørrhoste i vinterhalvåret), og jeg er nå kurert. Kan anbefales!

Går jevnlig til kontroller, blir alltid godt mottatt og håndtert.

Opplever også medarbeiderne som vennlige og effektive.

Arrogant og uempatisk

Klinikk: Bekkestua Spesialistlegesenter Skrevet

Dette må være en av de aller verste legetimene jeg har hatt. Arrogant, lite interessert i min beskrivelse av symptomer, hardhendt, ignorerte fullstendig at jeg synes undersøkelsen var smertefull (faktisk sa han at det kunne umulig stemme og stoppet overhodet ikke opp!). Tok seg kun noen minutter til meg, og var både kvass og ufin i svar på spørsmål. Aldri hit igjen.

Veldig lang ventetid i venterommet. Personalet ellers virket uengasjerte.

Dårlig

Klinikk: KOSMOP Olav-Øistein Nerheim Skrevet

Mangler evne til empati og kommunikasjon. Brukte under ett min. på oppfølgings time. Vet mindre nå enn da jeg kom.

Effektiv, saklig, ser helheten

Klinikk: Bekkestua Spesialistlegesenter Skrevet

Nerheim er kunnskapsrik og lyttende og ser helheten. Utfører kontroll nøye og hjelper til å forstå situasjonen. God som rådgiver. Dyktig, kunnskapsrik. Jeg kan anbefale ham.

Effektiv og særdeles kompetent

Klinikk: KOSMOP Olav-Øistein Nerheim Skrevet

Jeg var hos Nerheim våren 2017 med svært kraftig og potensielt farlig øreverk. Nerheim fremstod som uvanlig kompetent. Videre er han svært effektiv. Han driver ikke med dikkedarer så jeg vil på det sterkeste anbefale å mentalt forberede sprsielt barn til seansen, at det vil gå fort, kan være smertefullt og at legen ikke vil forberede pasienten på det som skal skje. Og still han spørsmål uten å bli fornærmet over korte litt arrogante svar.

Jeg tror det er viktig å være klar over at Nerheim behandler mange pasienter med svært alvorlige og smertefulle plager og sykdommer (langt værre enn det jeg var utsatt for) og at han har svært stor pågang. Gjennom sin måte å behandle på rekker han svært mange pasienter som ellers ville ha måttet stå på ekstremt lange ventelister og/eller gått til andre mindre kompetetente leger.

Mitt råd: Har du en alvorlig lidelse, gå til Nerheim, da får du raskt time. Har du ikke det, glem Nerheim og gå til en annen.