Bærum Gynekolog

Sandviksveien 36 1363 Høvik

Siste vurderinger av Bærum Gynekolog

Hjelpsom, søt og trygg.

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

En utrolig dyktig Gynekolog. Tar deg godt imot og du føler trygghet hos henne. Hun forklarer mens hun undersøker, som gjør at du føler deg behagelig og ivaretatt under besøket.

Snil og imøtekommende

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Professjonell og blid behandling.
Godt med en årlig kontrol og vedledning ved utfordringer omkring “menopause“.

Trygg, dyktig og kunnskapsrik.

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Nahid er virkelig den beste gynekologen man kan gå til. Jeg har i lang tid har gynekolog skrekk, og slitt mye med angst og redsel for gynekolog besøk. Hos Nahid blir jeg tatt varmt i mot hver eneste gang, og føler meg med en gang i trygge hender.
Hun er forsiktig så undersøkelsen medfører ingen smerte, hun forklarer underveis, og lytter til pasientene sine. Jeg føler meg sett, og tatt på alvor. Jeg kommer aldri til å gå til noen annen, og har og vil fortsette å anbefale henne varmt til alle jeg kjenner.
Tusen takk Nahid!

Omsorgsfull og Tålmodig

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Dr. Narhid alltid tok sin tid til å forklare hva som var feil med meg og ga meg de beste medisiner og når er jeg mor på 42år.
Du er ikke sent, bare bestille time hos henne.

Not all doctors are equal, Nahid is special

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

I am lucky in that I haven't had any special circumstances (up to now at least) and I have only been to Nahid for regular yearly check-ups.

Each appointment, she has a great attitude, is kind, gentle and respectful, and clearly loves her job. When she interacts with patients this shines through.

For me, its important to have a female doctor and I am so glad a friend told me about Nahid. Previously I used my fastlege for gynae appointments, and it was painful and stressful. With Nahid I have not felt a second of discomfort.

I have since referred my teenage daughter to Nahid for a veiledningstime. It is great that Nahid offers this too.

Her facilities are spotless, easy to reach from E18, with good parking possibilities.