Bærum Gynekolog

Sandviksveien 36 1363 Høvik

Siste vurderinger av Bærum Gynekolog

Meget bra

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Jeg har vært pasient hos dr Nahid Heydarpanah i mange år og er meget godt fornøyd med henne. Hun er vennlig og behagelig og jeg føler meg alltid godt i varetatt. Jeg er veldig glad for at hun er min gynekolog og kjenner meg helt trygg hos henne. Jeg kan anbefale dr Nahid på det varmeste.

Meget dyktig gynekolog

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Er så heldig å ha Nahid Heydarpanah som gynekolog, og har vært "kunde" i 3 år. Tidligere har jeg vært hos ulike gynekologer, og hatt opplevelsen av å være på samlebånd. Da jeg kom til Heydarapanah første gang, slo deg meg hvilen ro og tilstedeværelse hun hadde. Dyktig, god til å "se" og er alltid veldig tilstede og ivaretagende. Stiller opp når noe skjer, og kan anbefales på det sterkeste!

Svært profesjonell og empatisk

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Jeg har gått til Dr. Nahid i 6 år. Hun har fulgt meg før, mellom og under 2 graviditeter. Hun er trygg, profesjonell og svært empatisk. Hun lytter, kommer med gode råd og skaper en avslappet atmosfære. Anbefales på det sterkeste.

Hilsen Kvinne 35 år.

Meget dyktig og profesjonell lege

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Jeg har gått til Nahid i over 10 år. Hun er en utrolig behagelig og dyktig gynekolog, som på alle måte tilfredsstiller forventningene. Hun er grundig og tar seg alltid god tid. Anbefales på det varmeste.

Føler meg tatt vare på

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Anbefaler Dr Nahid på det absolutt sterkeste. Føler meg ofte nervøs og usikker før gynekolog undersøkelser, men hver gang jeg kommer til Dr Nahid føler meg trygg og tatt vare på.
Hun er dyktig, omtenksom og tar seg alltid god tid til mine behov og spørsmål.
Veldig ålreit og betryggende.