Bærum Gynekolog

Sandviksveien 36 1363 Høvik

Siste vurderinger av Bærum Gynekolog

Trygghet respekt

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Jeg er veldig fornøyd ble behandlet med respekt og forståelse.
Profesjonell handlingen anbefale veldig.

Trygg, omtenksem

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Nahid har varit min gynekolog sen 2012 och har följt upp mig sen dess och genom mina 3 graviditeter. Trots att jag bor på andra sidan av Oslo så väljer jag att åka till henne för undersökelser. Hon är en empatisk, lyssnar på patientens behov och ger bra råd. Hennes undersökelser är behagliga ich har akdrig upolevt någon smärta. Jag anbefaler henne på det starkaste. /

Den flinkeste gynekolog

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Dr Nahid er den flinkeste ginekolog som jeg har hatt. Jeg har aldri før opplevd så trygg og behagelig behandling hos en gynekolog. Hun er veldig hyggelig, imøtekommende og faglig dyktig. Hvis du ønsker å bli godt ivaretatt og respektert som pasient er det bare å gå hos henne.
Anbefales på det sterkeste!

Trygg og omtenksom gynekolog

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Jeg er en jente på 22 år som har gått til Nahid, jevnlig siden jeg var 17. Både min mor og søster går også til Nahid.

Nahid er en profesjonell og en veldig hyggelig gynekolog. Hun er rolig, kunnskapsrik og gjør gynekologbesøsket til en hyggelig og trygg opplevelse. Anbefaler Nahid på det varmeste.

Empatisk og dyktig gynekolog

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Hos Nahid blir du sett og møtt som et» helt menneske». Hun er faglig dyktig,vennlig og lytter godt. Rett og slett en empatisk og profesjonell gynekolog.
Jeg anbefaler henne på det varmeste.