Bærum Gynekolog

Sandviksveien 36 1363 Høvik

Siste vurderinger av Bærum Gynekolog

Dyktig og trygg

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Har gått til Nahid i flere år nå for gynekologisk undersøkelse + celleprøver, og er veldig fornøyd. I en situasjon som for meg, og mange andre, kan være noe ubehagelig og stressende, er hun utrolig trygg og behagelig. Hun bruker tid på å lytte og tar meg på alvor. Under selve undersøkelsene bruker hun alltid tid på å forklare, slik at det er enkelt for meg å forstå. Føler meg svært godt ivaretatt :-) Anbefales på det sterkeste!!

Profesjonell, kunnskapsrik, erfaren

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

En perfekt lege- profesjonell, vennlig, tålmodig og kunnskapsrik. Svarer på alle spørsmål om min helse (gynekologiske saker) men viser interesse i pasientens alminnelig tilstand og velværelse.

Empatisk, hyggelig og kunnskapsrik

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

kunnskapsrik og empatisk gynekolog. Dr. Nahid oppleves som både respektfull og løsningsfokusert. Hun brukte god tid til å lytte, og kom med mange konstruktive tilbakemeldinger og forklaringer. Uten tvil den mest positive gynekolog-opplevelsen jeg har hatt. Lett å få time etter jobb. Kunne ønske jeg fant henne tidligere etter noe dårlige erfaringer.

Trygg og sikker

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Jeg har vært hos Nahid siden jeg fylte 20 år og har aldri angret å kommer aldri til å bytte! hun er så flink og trygg i jobben og har alltid ett svar hvis jeg lurer på noe. Hun tar seg god tid til jobben sin!

Perfekt gynekolog for unge

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Dr. Nahid starter alltid timen med en hyggelig samtale. Hun er jordnær og får hele opplevelsen til å være avslappende. Anbefaler virkelig dr. Nahid for de som unge som kanskje synes at gynekolog kan være litt flaut.