Bærum Gynekolog

Sandviksveien 36 1363 Høvik

Siste vurderinger av Bærum Gynekolog

Dyktig og empatisk gynekolog

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Dr. Nahid er en fantastisk god lege. Hun tok seg tid til en telefonkonsultasjon før jeg i det hele tatt var hennes pasient. Hun tar seg god tid under undersøkelsen, er rolig og forklarer tydelig.

Anbefales på det sterkeste!

Dyktig og trygg!

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Jeg anbefaler Dr Nahid på det sterkeste, hun tar seg god tid, lytter og er forståelsesfull. Hun har masse kunnskap og svarer på spørsmål. Jeg har vært hos mange gynekologer over flere år som ikke har klart og hjelpe meg. Men etter første time hos Dr Nahid fikk jeg den hjelpen jeg trenger. Selv om jeg bor 1,5 time unna er det verdt turen. Jeg er veldig fornøyd med behandlingen jeg har fått.

Fantastisk og dyktig

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Jeg har lenge hatt lyst til å skrive en positiv vurdering av Dr Nahid. Jeg dro til henne først for flere år siden da jeg opplevde sterke smerter i eggstokkene. Gynekologen hos fastlegen hadde ikke noe løsning og ga meg bare antibiotika. Men Nahid fant ut av med en gang at det bare var at det var litt mange egg inni der derfor gjorde det vondt. Bare det å vite hvor smerten kommer fra er veldig befriende. I tillegg har hun hjulpet meg med bakteriell vaginose. For to år siden dro jeg til henne for å få en ekstra sjekk etter at jeg hadde blitt utsatt for seksuelt overgrep. Jeg følte meg veldig trygg i hennes hender både med det fysiske men også det psykiske. Hun bryr seg virkelig. Jeg hadde også fått kjønnsherpes etter overgrepet så det var veldig betryggende for meg at hun ga meg gode råd og medisin på blå resept siden fastlegen ikke var til god hjelp på det området. Hun er grundig, dyktig og ikke minst en veldig god person. Anbefales på det sterkeste!

Bærums beste gynekolog

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Hun tar sin tid og haster ikke gjennom timen. Får en følelse av å ha blitt sett og tatt være på! Hun er raus, varm, vennlig og meget kunnskapsrik. Høyt anbefalt.

Den beste gynekologen som kan oppdrives

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Jeg har gått til Nahid i over 10 år og jeg anbefaler henne på det varmeste. Hun er dyktig, tilgjengelig, kunnskapsrik, nær og en som virkelig bryr seg om deg.
Jeg har aldri opplevd at noe gjør vondt og undersøkelsene går smidig og raskt. Det er enkelt å få time raskt enten via nettet eller ved å ringe. Hun er den aller beste gynekologen som kan oppdrives.