Bærum Gynekolog

Sandviksveien 36 1363 Høvik

Siste vurderinger av Bærum Gynekolog

Fantastisk gynekolog

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Nahid er fantastisk på alle måter! Svært gode åpningstider med kveldsåpent, har satt av god tid til deg som pasient, lytter til problemene dine og hjelper deg! Trenger du time raskt så ordner hun det, selv på ugunstige tidspunkt. Anbefales på det varmeste!

Super lege!

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Hun er omtenksom, hører på deg og svarer på alle spørsmål. Man føler veldig bekvem hos henne. Riktig god gynekolog

Anbefales på det sterkeste!

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Dr. Nahid er definitivt den beste legen jeg har truffet i Norge. Hun er ikke bare veldig dyktig faglig, hun har masse omsorg og et stort hjerte. I tillegg er hun veldig fleksibel og tilgjengelig. Hun bryr seg! Anbefales på det sterkeste!

Kjempeflink gynekolog

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Jeg fikk påvist celleforandringer grad 3 og fikk beskjed om at jeg måtte fjerne den ytre delen av livmortappen. Jeg ble veldig engstelig og søkte på nettet. Der fant jeg frem til Dr. Nahid som behandler celleforandringer med varmebehandling. Dette er en veldig skånsom metode, uten blødninger og smerter. Etter 3 måneder tok jeg ny celleprøve og den var helt normal. Jeg anbefaler Dr. Nahid på det varmeste, hun er veldig hyggelig og imøtekommende

Gynekolog og medmenneske

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Veldig hyggelig og behagelig gynekolog som er kyndig i jobben sin. Hun er der helt tydelig for deg som pasient først og fremst, og oppleves mye mer personlig enn noen andre leger jeg har møtt. Anbefales på det sterkeste!