Sandnessjøen legekontor

Håreks Gt 37 8800 Sandnessjøen

Siste vurderinger av behandlere ved Sandnessjøen legekontor

Meget dyktig

Lege: Øyvind Bendik Gaupen Skrevet

Veldig dyktig, tydelig og engasjert lege. Ringer rundt til de beste på sitt felt for å finne svar. Opptatt av totalen.

Føler man blir sett og hørt

Lege: Reidun Margrethe Hansen Moe Skrevet

Var sørmodig å bytte fastlege da jeg flyttet. Reidun Margrethe er helt fantastisk og jeg føler jeg ble hørt og ivaretatt både når det gjaldt fysiske og psykiske plager. Hun var enkelt å holde dialog med over meldinger eller telefon ved behov, og er flink til å følge opp behandlinger. Anbefaler henne på det varmeste! Takk for støtten.

Engasjert

Lege: Øyvind Bendik Gaupen Skrevet

En fantastisk lege som stiller opp for pasientene sine når det trengs. Han ringer rundt og får svar hvis han ikke har et tilstrekkelig svar på spørsmålet. Alt i alt en flott mann som har min tillit 100%

Flink

Lege: Marianne Valnes Skrevet

Har hatt Marianne til lege i 15 år nå. Jeg er ikke så ofte til lege, og noe av grunnen var at jeg syns hun virket litt krass og kort til å begynne med. Men til slutt må man jo til lege. Da var det en helt annen person enn det jeg husket som satt der. Hun lyttet og virket forståelsesfull, og er generelt dyktig.

Kjempe flink lege

Lege: Marianne Valnes Skrevet

Jeg har ikke noen problemer med Marianne. Hun er kjempe flink henviser videre når det er behov. Forstår problemer å viser interesse. Har ikke noe negativt. Eneste som er et minus er lang ventetid på å få time.