Øyvind Bendik Gaupen

Autorisasjon (2000)

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Sandnessjøen legekontor Telefonnummer75 07 51 0075 07 51 ...
Håreks Gt 37 8800 Sandnessjøen
Øyvind Bendik Gaupen er en av 9 fastleger i Alstahaug

Siste vurderinger av Øyvind Bendik Gaupen

Meget dyktig

Veldig dyktig, tydelig og engasjert lege. Ringer rundt til de beste på sitt felt for å finne svar. Opptatt av totalen.

Engasjert

En fantastisk lege som stiller opp for pasientene sine når det trengs. Han ringer rundt og får svar hvis han ikke har et tilstrekkelig svar på spørsmålet. Alt i alt en flott mann som har min tillit 100%

Myke og varme hender

Strålende lege! Da jeg for en stund siden måtte få undersøkt min prostata, gjorde han dette på en svært skånsom måte. Veldig fornøyd med denne legen.

Lite førnøyd.

Valgte han fordi jeg hadde hørt han var veldig flink men etter ett år hos han nå synes jeg han ikke har levd opp til ryktene. Jeg finner det veldig ubehagelig å snakke med han om problemene, han lytter men lytter ikke på en måte som gir meg en forståelse av at han bryr seg eller ønsker å hjelpe eller veilede meg. Går alltid ut av kontoret like oppgitt og hjelpesløs hver gang. Har rett og slett inntrykk av at han ikke er interessert i meg som pasient men bare å få meg ut fortest mulig.

Når jeg kom inn med vonde plager og fortalte jeg hadde vært oppe halve natta og vært forferdelig dårlig fikk jeg ikke noe respons og etter lang pause der ingen sa noenting ble jeg nødt til å bytte samtale emne og spør om forrige ukens blodprøver.

Uprofesjonel og uinteressert er min oppfattelse.

Tillitsfull

Tillitsfull lege som bestandig tar seg god tid og lytter. Gir inntrykk av høyt kunnskapsnivå. Lett tilgjengelig og gir tilbakemelding som avtalt.