Rindal Legekontor

Sjukeheimsvegen 6 6657 Rindal

Siste vurderinger av behandlere ved Rindal Legekontor

Bra lege

Lege: Halina Irlina Skrevet

Flott lege som forstod hva hun holdt på med. Veldig nøye og omsorgsfull. Lyttende, nøye og grundig. Fikk informasjon og fikk være med på å bestemme.

Dyktig og tilgjengeleg.

Lege: Agnethe Halgunset Skrevet

Agnethe har ein eigen evne til å vera direkte og tydeleg, samstundes som ho gjer ein trygg. Flott humor har ho òg!

God lege

Lege: Agnethe Halgunset Skrevet

Føler jeg blir tatt alvorlig.Lytter til hva jeg sier og hva jeg mener.Blir videresendt til spesialist,MR eller sykehus.Gir tilbakemelding og følger opp.Er interessert i pasienten som menneske.Første legen jeg har tillit til.

Ha.. Ha.. Ha

Lege: Halina Irlina Skrevet

Minimum anstrengelser i timen. Ordknapp og bastant.. Rett fra læreboka og har ikke sosiale antenner. Kommunikasjon er dårlig pga språk hemming.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Mari Waagaard Wold Skrevet

Mari er en fantastisk lege, hun er den beste legen jeg har hatt! Hun er veldig rolig og trygg. Setter seg godt inn i sykdommer/ problemer. Følger også opp ting du har vært der for tidligere. Er flink til å henvise hvis noe er uklart. Ser helheten og tar seg tid til en samtale. Møter deg like godt hver gang, selv om du har vært der mye i perioder av ulike grunner. Kan anbefale henne som fastlege.