Legesenteret i Rindal

Sjukeheimsvegen 6 6657 Rindal

Siste vurderinger av Legesenteret i Rindal

ser ikke pasienten

Lege: Agnethe Halgunset Skrevet

Ser ikke pasienten, og forstår ikke forskjellen mellom teoretiske kunnskaper og hvordan sykdom er i virkeligheten. Er alt for opphengt i det teoretiske

Fantastisk lege!

Lege: Mari Waagaard Wold Skrevet

Dette er en lege som tar seg tid til både pasientens bekymringer fysisk og psykisk. Jeg føler hun setter seg godt inn i saker og tar seg tid til gode samtaler når det er nødvendig. Flink lege!

Flink

Lege: Mari Waagaard Wold Skrevet

Skiftet fastlege, og er super fornøyd med Mari! Opplever Mari som faglig dyktig, lytter, er interessert i pasienten, og henviser raskt videre om det er nødvendig. Hun følger også opp tidligere problemer/sykdom.

Veldig flink lege

Lege: Agnethe Halgunset Skrevet

Lytter, Kommuniserer bra. Viser empati, leser godt pasienten. Sender pasienten til MR, spesialist, hvis nødvendig.

Flink og forståelsesfull

Lege: Agnethe Halgunset Skrevet

Man føler seg ikke dømt når man kommer inn til henne. Hun spør bestandig hvordan det går med tidligere problemer og tar seg vanligvis god tid. Sist gang jeg var der fikk jeg ikke hjelp med problemet og jeg ble heller ikke undersøkt. Litt skuffende. Men det er første gang jeg har opplevd så jeg anser henne fortsatt som en god lege. Alle kan ha en stressende dag.