Ås Legekontor

Myrveien 2 1434 Ås

Siste vurderinger av Ås Legekontor

Sjelden empatisk og omsorgsgull lege

Lege: Angelica Edita Scorpios Skrevet

Scorpios er en sjelden lege fordi hun tar seg alltid god tid, hører på pasienten og er genuint opptatt av pasienten. Hun lytter og er åpen for at pasienten har erfaring og kunnskap som hun selv ikke har. Det er helheten hun er opptatt av og ikke "jeg vet best for jeg er lege". Hun kan ha litt mye å gjøre og det kan ta litt tid å få time men når du først kommer inn er du første pri og du føler deg sett og verdsatt.

Flink lege, håpløs legesekretær, lang ventetid

Lege: Angelica Edita Scorpios Skrevet

Kan ikke anbefale denne legen, ikke på grunn av selve legen men på grunn av helheten. Legesekretæren er en særdeles lite imøtekommende eller hjelpsom person. Når du først kommer gjennom på telefon må du gjerne argumentere for hvor syk du er for å få en time. Hvis du er heldig og får en time innen rimelig tid, er det 1,5-3 timers ventetid for å komme inn til legen. På et trangt venterom med dårlig ventilasjon. Legen Angelica er en empatisk, flink lege men som fremstår noe stresset. Noe som er forståelig med den uendelige køen på venterommet. Det skal også nevnes at legekontoret er åpent bare 3 dager i uken.

Beste lege jeg har hatt

Lege: Angelica Edita Scorpios Skrevet

Angelica er den beste legen jeg har hatt, veldig flink, omsorgsfull, forstår meg, hjelper meg og ringer tilbake for svar. Dumt jeg ikke kan ha henne som min fastlege mer fordi jeg har flyttet, men jeg ellers ville jeg aldri bytte henne med annen fastlege. Det eneste som jeg er misfornøyd med var ventetiden. Jeg anbefaler denne legen

Lege: Angelica Edita Scorpios Skrevet

Jeg jobber selv i helsetjenesten på sykehus og har aldri møtt en mer empatisk, god og fantastisk lege. Hun er en god lytter og tar seg god tid til sine pasienter. Her får du hjelpen du trenger og mye mer! Også veldig kunnskapsrik.

Surrete

Lege: Angelica Edita Scorpios Skrevet

Et år tilbake: Forklarer at jeg opplever humørsvingninger og mistenker p-pillene. Hu ser på meg og sier jeg ser trøtt ut (hadde ikke sminka meg den dagen, takkskalduha). Følger opp med å anbefale mer enn 7- 8t søvn og å styre unna kaffe og te etter 15.00. Som student er det reine utopier. Fine forslag, men helt på sida.