Ås Legekontor

Myrveien 2 1434 Ås

Siste vurderinger av behandlere ved Ås Legekontor

Veldig vanskelig å bestille time

Lege: Angelica Edita Scorpios Skrevet

Jeg er fornøyd med Angelica som virker dyktig og grundig, tar seg tid og er empatisk. Men det er veldig vanskelig å bestille en time. Ofte blir telefonen ikke besvart og heller ikke meldingstjenesten som brukes. Legen har ingen portal for bestilling av timer. Det hele er svært frustrerende.

Flik lege

Lege: Angelica Edita Scorpios Skrevet

Hun har god tid til pasienten , blid og høflig gløder deg alltid velkommen . Sender deg videre til spesialister , ringer om kvelden å gir tilbake melding på ting veldig bra . Beste legen jeg har hatt. Noe venting men heller . All ros.

Tar ikke telefonen

Lege: Angelica Edita Scorpios Skrevet

Har ringt flere ganger og jeg kommer ikke gjennom. Har prøvd mange ganger på forskjellige tidspunkt. Helt utrolig! Ikke en svaremaskin - ingenting. Så i all praksis har jeg ikke fastlege nå.

Utilgjengelig og snakker ikke engelsk

Lege: Angelica Edita Scorpios Skrevet

Min samboer har ventet lenge på time hos Angelica og når hun omsider fikk time og fant legekontoret, fant hun ut at hun ikke snakker engelsk. Min samboer ble deretter bedt om å finne seg en annen lege og ble sendt på dør. Svært dårlig behandling!!!

Vennlig, men stresset

Lege: Angelica Edita Scorpios Skrevet

Angelica er en svært hyggelig lege som tar seg tid til å høre på deg, dessverre opplever jeg henne også som svært stresset og til tider har jeg blitt sendt ut av legekontoret litt for fort, og ikke alltid jeg føler jeg blir tatt seriøst. Sekretæren er håpløs og smålig frekk. Vanskelig å få time fort, da kontoret er åpent kun 3 ganger i uka. Er heller nesten aldri mulig å få akkuttime, får beskjed om å ringe legevakt. Forferdelig lang ventetid, og har opplevd å måtte vente i opp til to (!) timer!! Virker som hun ikke har helt oversikt over hvem som har time, for flere ganger har folk som har kommet etter meg gått inn til henne først. Jeg ble nødt til å bytte lege da jeg ikke følte at jeg ble behandlet riktig i forhold til sykdom, og at man ikke får legetime raskt nok. 1 måned å vente er uakseptabelt!!