Angelica Edita Scorpios

Myrveien 2 1434 Ås
Angelica Edita Scorpios er en av 13 fastleger i Ås

Siste vurderinger av Angelica Edita Scorpios

Et problem et besøk

Det var veldig dårlig erfaring. Følte liksom primær hensikt for lege er penger enn helse av pasienten.
Et problem et besøk : Hvis jeg hadde to helseproblemer, anbefalte hun å besøke henne neste gang for andre problem.
Jeg anbefaler ikke for noen som snakker engelsk.

Imøtekommende og kunnskapsriks

Hun er en dyktig lege som følger deg opp.

Det kan være nokså lang ventetid for å få time, men det gjelder de fleste leger i Ås, da kommunen skal opprettholde helsetilbud for mange studenter som ikke har meldt flytting.

Empatisk og vam

Endelig en lege som møter og ser hele deg med kunnskap, varme og empati.
Opplever at jeg blir møtt med genuin interesse og respekt. Opplever legen som meget kompetent, samt som et godt "medmenneske".

Fantastisk lege, Værste legesekretær

Angelica er uten tvil dyktig, empatisk og den mest engasjerte legen jeg har vært borti (og det begynner å bli noen..)

Hun stiller opp, tar tak i sakene hun sier hun skal gjøre, har veldig god oppfølging og man føler seg godt ivaretatt.
Hun bruker kanskje lang tid, men dette er kun for å trygge deg som pasient. Hun legger virkelig sjela si i deg, noe som er veldig betryggende.

Det som trekker hun så fantastisk mye ned, er legesekretæren. Noe mer vrangt mennske og mindre imøtekommende person skal man lete lenge etter. Opplever hun stikk motsatt av Angelica, lite empatisk, ekstremt surrete og vanskelig å ha med å gjøre.
Telefon bestilling er veldig kronglete, spesielt over sms og dette er nok det som er viktigst å få endret på.

Tillitsfull og dyktig lege

Jeg har tidligere hatt flere leger da de enten har vært i barselpermisjon, blitt pensjonert eller flyttet. Angelica er uten tvil den dyktigste og mest omsorgsfulle legen jeg har møtt. Hun tar seg god tid og sender meg aldri ut før hun er sikker på at jeg har fått svar på det jeg lurer på (derav noe ventetid, som hos alle andre leger jeg har vært hos). Angelica ser hele personen og hele helsebildet. Hun spør alltid hvordan jeg har det og hvordan det har gått siden sist. Hun ser meg og ikke bare problemet/utfordringen jeg kommer med.

Angelica er også svært kunnskapsrik, men nøler ikke med å henvise om hun ikke selv kan gi gode nok svar. Hun tar heller for mange enn for få undersøkelser og prøver. Hun kjenner også mange i helsesektoren i nærmiljøet og har svært god kontakt med helsestasjonen da hun selv jobber der en gang i uken. I tillegg kan hun anbefale andre gode psykologer, kiropraktorer, jordmødre osv.

Angelica er den dyktigste, mest omsorgsfulle og seriøse legen jeg har hatt. Jeg gir henne mine beste anbefalninger.