Angelica Edita Scorpios

Ås Legekontor
Myrveien 2 1434 Ås
Angelica Edita Scorpios er en av 13 fastleger i Ås

Siste vurderinger av Angelica Edita Scorpios

Ventetid på over tre timer, med uten mulighet for å få vann. Hadde infeksjon med veldig dårlig allmenntilstand.

Selve tiden inne hos henne var rask og klumsete. Hun sa at hun skulle sende melding noen dager senere med svar fra bakterieprøven. Denne meldingen kom aldri.

Infeksjonen ble bedre, men bare et par dager etter siste tablett blusset den opp igjen. Jeg ringte da opp til fastlegen min for å fornye en av de reseptene som jeg hadde fått av henne. Problemet var at hun hadde ikke sendt epikrisen, så da hadde ikke legen min tilgang på bakterieprøven eller medisinene jeg hadde fått av henne. Jeg ringte henne flere(!) ganger for å få den tilsendt men kom aldri gjennom. Så da ble det en tur til legevakt og fastlege senere...

Et problem et besøk

Det var veldig dårlig erfaring. Følte liksom primær hensikt for lege er penger enn helse av pasienten.
Et problem et besøk : Hvis jeg hadde to helseproblemer, anbefalte hun å besøke henne neste gang for andre problem.
Jeg anbefaler ikke for noen som snakker engelsk.

Imøtekommende og kunnskapsriks

Hun er en dyktig lege som følger deg opp.

Det kan være nokså lang ventetid for å få time, men det gjelder de fleste leger i Ås, da kommunen skal opprettholde helsetilbud for mange studenter som ikke har meldt flytting.

Empatisk og vam

Endelig en lege som møter og ser hele deg med kunnskap, varme og empati.
Opplever at jeg blir møtt med genuin interesse og respekt. Opplever legen som meget kompetent, samt som et godt "medmenneske".

Fantastisk lege, Værste legesekretær

Angelica er uten tvil dyktig, empatisk og den mest engasjerte legen jeg har vært borti (og det begynner å bli noen..)

Hun stiller opp, tar tak i sakene hun sier hun skal gjøre, har veldig god oppfølging og man føler seg godt ivaretatt.
Hun bruker kanskje lang tid, men dette er kun for å trygge deg som pasient. Hun legger virkelig sjela si i deg, noe som er veldig betryggende.

Det som trekker hun så fantastisk mye ned, er legesekretæren. Noe mer vrangt mennske og mindre imøtekommende person skal man lete lenge etter. Opplever hun stikk motsatt av Angelica, lite empatisk, ekstremt surrete og vanskelig å ha med å gjøre.
Telefon bestilling er veldig kronglete, spesielt over sms og dette er nok det som er viktigst å få endret på.