Angelica Edita Scorpios

Myrveien 2 1434 Ås
Angelica Edita Scorpios er en av 11 fastleger i Ås

Siste vurderinger av Angelica Edita Scorpios

Tar seg dårlig tid

Dette er en veldig hyggelig lege men hun tok seg svært dårlig tid. Jeg fikk maks 5 minutter selvom jeg var alvorlig syk og hun sa alltid jeg måtte kjappe meg når jeg var hos hun... dårlig kommunikasjon, litt lite trygghet og for å sette det på spissen følte jeg meg ofte som en byrde når jeg kom dit.

Veldig grei og blid lege som gjør alt for at du skal føle deg vel. Dessverre litt surrete og alltid veldig travel med lang ventetid.

Legen har nå flyttet til Vinterbro uten å informere pasientene sine.

flyttet uten å gi beskjed

Legen flyttet fra ås til vinterbro uten å gi beskjed, kom bare til lapp på døra. svarte ikke på telefon eller sms når jeg sto utenfor og prøvde å få tak i henne.

Enestående lege - litt utenom det vanlige

Glem ventetid, dårlige lokaler, rotete kontor og elendig kontordame!
De fleste kan nok konkludere med at det er det, MEN:

Legen er utrolig dyktig og kunnskapsrik. Javisst verken ser hun ut ut som eller oppfører seg slik som "alle andre" leger. Det er absolutt ikke negativt.
Denne legen er både kunnskapsrik og empatisk.

De 2-3 ukene jeg må vente på en vanlig konsultasjon, er berettiget. Jeg har symptomer jeg gjerne vil få sjekket ut, men jeg overlever fint å måtte vente. Hvis jeg ikke kan vente, ringer jeg til daglegevakten.

Jeg anbefaler på det sterkeste denne legen dersom du ønsker en lege som både ser deg og som ønsker å hjelpe deg.

Flink og hyggelig lege

Angelica tok meg godt i mot og var god til å lytte. Veldig positiv og hjelpsom. Jeg syns hun tok seg tilstrekkelig tid til meg, og er flink med oppfølging. Litt rotete og litt ventetid, men ikke for mye.