Angelica Edita Scorpios

Myrveien 2 1432 Ås
Angelica Edita Scorpios er en av 13 fastleger i Ås

Siste vurderinger av Angelica Edita Scorpios

Tar ikke tlf

Har ikke hatt en eneste time enda, så jeg kan ikke si så mye på hvordan timene hennes er. Basert på den korte samtalen jeg har hatt virker hun hyggelig og grei. Ringte og fikk time sist uke, etter flere forsøk tok hun tlf og jeg fikk bestilt en blodprøve. Senere har jeg funnet ut at det var et dårlig tidspunkt og har de siste dagene prøvd å kontakte Scorpios for å endre timen. Prøvde å ringe både i går og i dag innenfor ringetiden. Er nå oppe i 6 forsøk... heldigvis er det ikke noe alvorlig jeg skal sjekke.

Kunnskapsrik og løsningsorientert

Jeg har alltid fått den hjelpen jeg trenger. Hun er kunnskapsrik, og jeg føler at jeg blir sett. Dessverre er det for lang ventetid på venterommet, hun er alltid forsinket.

Ellers er hun ikke som andre leger, hun er varm og omsorgsfull

Kunnskapsrik og engasjerende

Veldig dyktig lege som bryr seg om pasientene sine og er flink til å lytte og forstå. Lett å kommunisere med.

Tar seg dårlig tid

Dette er en veldig hyggelig lege men hun tok seg svært dårlig tid. Jeg fikk maks 5 minutter selvom jeg var alvorlig syk og hun sa alltid jeg måtte kjappe meg når jeg var hos hun... dårlig kommunikasjon, litt lite trygghet og for å sette det på spissen følte jeg meg ofte som en byrde når jeg kom dit.

Veldig grei og blid lege som gjør alt for at du skal føle deg vel. Dessverre litt surrete og alltid veldig travel med lang ventetid.

Legen har nå flyttet til Vinterbro uten å informere pasientene sine.

flyttet uten å gi beskjed

Legen flyttet fra ås til vinterbro uten å gi beskjed, kom bare til lapp på døra. svarte ikke på telefon eller sms når jeg sto utenfor og prøvde å få tak i henne.

Enestående lege - litt utenom det vanlige

Glem ventetid, dårlige lokaler, rotete kontor og elendig kontordame!
De fleste kan nok konkludere med at det er det, MEN:

Legen er utrolig dyktig og kunnskapsrik. Javisst verken ser hun ut ut som eller oppfører seg slik som "alle andre" leger. Det er absolutt ikke negativt.
Denne legen er både kunnskapsrik og empatisk.

De 2-3 ukene jeg må vente på en vanlig konsultasjon, er berettiget. Jeg har symptomer jeg gjerne vil få sjekket ut, men jeg overlever fint å måtte vente. Hvis jeg ikke kan vente, ringer jeg til daglegevakten.

Jeg anbefaler på det sterkeste denne legen dersom du ønsker en lege som både ser deg og som ønsker å hjelpe deg.

Flink og hyggelig lege

Angelica tok meg godt i mot og var god til å lytte. Veldig positiv og hjelpsom. Jeg syns hun tok seg tilstrekkelig tid til meg, og er flink med oppfølging. Litt rotete og litt ventetid, men ikke for mye.

Utrolig lang ventetid og alltid forsinket

Det tar laaang tid å få time og hun er som regel 1-2 timer forsinket når man møter opp til avtalt tid.

Venteværelset og kontoret oppleves som skittent, rotete og uhygenisk.

Da hjelper det dessverre lite at hun er hyggelig når du først kommer inn.

Lang ventetid

Samlet vurdering 5 stjerner for god service, men ventetid er dessverre 1 stjerners..

Angelica er omsorgsfull og lytter til deg. Nøler ikke meg å henvise, sykemelde eller skrive ut resepter. Gir gode råd, og tar seg tid til deg.

Dessverre er hun pålagt(?) å ha legekontor og dermed er hun alltid 2-3 timer forsinket til timen. Hun har vært 2,5-3 timer forsinket de siste 6 gangene jeg har vært hos henne.

Jeg skulle gjerne fortsatt å gå til henne, da hun er en omsorgfull og lyttende lege, men ventetiden for å få time er helt latterlig.
Det er nærmest umulig å få time hos henne.
Prøvde å bestille nå, og hun har ingenting ledig før om 2 måneder!
Dessverre ser jeg meg nødt til å bytte grunnet dette.

Dyktig og velmenende

Har hatt Angelica som fastlege i litt over to år. Det var litt overraskende å komme dit første gang; hun er ganske så eksentrisk og distré, men samtidig utrolig hyggelig og omsorgsfull! Man føler hun bryr seg om pasienten, og gjør det hun kan for å hjelpe. Flink til å henvise, og synes det virker som hun har god faglig kunnskap.

Skulle ønske det var bedre...

Angelica er kjempe snill og altid hyggelig. Men hun er også altid stresset, og har som regel veldig dårlig tid med å få timen unnagjort.

Jeg har nå hatt henne som fastlege i 1. år, men hver gang jeg har hatt time hos henne har det blitt noe surr som har gjort til at jeg får 1 min av hennes tid, til å stille ett spørsmål før jeg blir "jaget" ut døra. Det går fort i svingende, og vanskelig å holde med på hva som foregår.

Hun kunne godt å tatt seg litt mer tid til å høre på pasientene og hun kan selv informere bedre om hva som foregår, hva de skal gjøre og hvordan ulike prosesser foregår. Det er jo ikke alle som vet hvordan man skal ta ulike tester, noe som uten informasjon kan skape mye usikkerhet og mistillit.

Heldigvis kompenserer hun med bedre pris.

Sen men god

Ofte lang ventetid, og få ledige timer. Kontoret og venterommet er trangt og rotete. Prioriterer små barn når det er behov, veldig bra!

Hun tar seg tid til pasienten, og engasjerer seg i hele helsesituasjonen. Omsorgsfull og grundig, selv om det kan virke litt usystematisk...

Blid og hyggelig.

Fryktelig rotete kontor som ikke innbyr til god behandling. Venterommet er og meget lite. Vanskelig tilgjengelig lege som har meget fulle timelister, spes på dager med legevakt. Må regne med å vente en times tid da.

alt for lang venting

Alt for lang venting. fikk alvorlig utbrudd av elveblest/ allergi reaksjon, som jeg forklarte til resepsjonisten. trengte time raskt men fikk beskjed at de hadde ikke noe ledig før om 20 dager ! Prøvde å forklare situasjonen igjen men da fikk jeg beskjed å bytte til en annen fast lege hvis ikke jeg klarer å vente !
Synes at resepsjonisten kunne ha vært litt mer ydmyk men uansett jeg synes 20 dager er alt for lenge å vente .

Ikke fornøyd

Jeg prøvde å ringe for å avtale tid for legetime, men fikk ikke svar og ble heller ikke oppringt. Fikk etter et par dager en SMS (!) hvor hun skrev at hun så at jeg hadde ringt. Forklarte situasjonen min og fikk etter mange timer en melding tilbake med mange skrivefeil og en generelt uprofesjonell tone. Valgte allikevel å svare, og fikk enda en gang en like useriøs melding tilbake. Jeg turte rett og slett ikke å gå dit da inntrykket jeg fikk av henne var så useriøst, og da hun etter at jeg enda en gang prøvde å ringe ikke tok telefonen eller ringte tilbake.

Anbefales på tross av litt rot

Angelica er empatisk og veldig enkel å snakke med. Hun tar alle problemer seriøst og tar seg tid. Hun spør også om andre helserelaterte ting, selv om man ikke nødvendigvis tar det opp selv. Lyttende og forståelsesfull. Henviser gjerne til spesialist, og har aldri opplevd at man ikke får medisiner man vet man har behov for. På grunn av at hun tar seg god tid til hver pasient må man ofte regne med en del ventetid. Kontoret hennes er rotete og kontordamen er ikke alltd like imøtekommende. Jeg må bytte fastlege pga flytting, men vil absolutt anbefale angelica videre til de som er opptatt av å ha en lege som tar alle små og store problemer på alvor.

Lytter

Angelica gir deg hjelpen du trenger, hun er interessert i hva du har å si og unngår unødvendig byråkrati hvis du trenger en rekvisisjon.

Bare rot!

Gikk til Dr Scorpios pga legevaktordningen. Det skal sies at jeg fikk den legehjelpen jeg kom for, men jeg har aldri sett et så uhygienisk og rotete legekontor før!
Reagerte spesielt på at lokalet er støvete og rotete, hun bruker mange smykker, negllakk, det lå papirer strødd overalt. For ikke å snakke om brukt og blodig hanske i vaskeservanten. Jeg jobber selv i helsevesenet, og ble helt sjokkert over tilstanden ved dette legekontoret. Anbefales ikke.

Bra!

Hun er en lege som tar seg tid til pasientene. Hun lytter, spør og snakker litt om alt. Hun er flink til å finne andre løsninger når noe ikke fungerer. Veldig arbeidssom.
Det tar litt lang tid å komme inn, men det er på grunn av hun tar seg tid til alle.