Angelica Edita Scorpios

Autorisasjon (2005)

Angelica Edita Scorpios er en av 12 fastleger i Ås

Siste vurderinger av Angelica Edita Scorpios

En empatisk lege!

Jeg har hatt Scorpios som fastlege i 8 år og hun er en varm og empatisk person som virkelig bryr seg om deg!

Jeg opplever alltid at hun er svært støttende og forståelsesfull og hun viser veldig stor empati.
Hun hjelper og sender deg raskt til de du trenger å komme til. Hun ringer også opp pasientene i ettertid for å høre om alt går bra.🙏

Legen utstråler varme og visdom.

Jeg har aldri opplevd en lege som Angelica. Hun er genuint opptatt av deg, lytter og ser deg. Hun utstråler en sjelden varme og godhet. Jeg er sjeleglad for at jeg fant en lege som Angelica. Hun besitter kunnskap, men også noe enda viktigere, som jeg ikke har sett på en slik måte hos andre; visdom. Hun evner å se lenger enn de fleste. En unik lege.

Dyktig, samt gode sosiale ferdigheter

Angelica er en svært bra og dyktig lege. Alltid tid. Imøtekommende sekretær. Noe venting, men normalt.

Veldig vanskelig å bestille time

Jeg er fornøyd med Angelica som virker dyktig og grundig, tar seg tid og er empatisk. Men det er veldig vanskelig å bestille en time. Ofte blir telefonen ikke besvart og heller ikke meldingstjenesten som brukes. Legen har ingen portal for bestilling av timer. Det hele er svært frustrerende.

Flik lege

Hun har god tid til pasienten , blid og høflig gløder deg alltid velkommen . Sender deg videre til spesialister , ringer om kvelden å gir tilbake melding på ting veldig bra . Beste legen jeg har hatt. Noe venting men heller . All ros.