Sentrum Syd Legekontor

PB 668 2204 Kongsvinger

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrum Syd Legekontor

Trygg og hjelpsom

Lege: Anders Godø Hesbøl Skrevet

Veldig flink og sympatisk lege. Lytter og hjelper deg masse. Fantastisk lege!!
Han lytter til det du har å si og tar seg god tid.

Lite hjelpsom

Lege: Anders Godø Hesbøl Skrevet

Anders var lite hjelpsom i mitt tilfelle. Han framstod tidvis som passiv-aggresiv og bedrevitende da jeg fortalte om mitt eget sykdomsbilde, han brøt blant annet ut i latter da jeg fortalte om angstproblematikken min. Sikkert ikke vondt ment, men man føler seg ikke veldig ivaretatt akkurat. Når jeg sa at jeg ikke likte oppførselen hans ble han fornærmet, og sendte en melding til behandleren min ved DPS hvor han framstilte meg som kranglete og lite samarbeidsvillig. Dette fant jeg jo først ut av siden. Så jeg vil ikke anbefale denne useriøse legen, i hvert fall ikke til mennesker som sliter psykisk.

Meget god lege

Lege: Anders Godø Hesbøl Skrevet

En meget dyktig lege. Lytter, bruker tid på pasienten, rask, legekontoret har også en digital plattform, svarer raskt.

Trygg og koselig

Lege: Magdalena Helena Dominczak Herud Skrevet

Flink og koselig lege,interessert i å hjelpe.Umulig å få tak i via tlf,så desverre lite tilgjengelig

Meget dyktig

Lege: Magdalena Helena Dominczak Herud Skrevet

Dr.Herud er dyktig i faget, bryr seg om pasientens ve og vel, lytter og veileder bedre enn noen annen lege jeg har vært borti.
Følger opp pasienten på en særdeles god måte.
Dr.Herud ser hele pasienten, blir kjent med deg og kan derfor vurdere helsetilstanden på en meget god måte.